Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Ocak 29, 2007

Asure



Coook uzun suredir yememistim asure ve hayatimda ilk kez asure yaptim. Kendi zevkime gore hem de. Bol sulu, bol incirli ve bol tarcinli. Sicacikken de yedim. Soguk sevmiyorum asureyi, tadini alamiyorum sogukken. Annecigimin yaptigi asureler ve asure yapilan gunlerde yasanan mutfak telasi ve ev trafigi geldi aklima. Benimki de O'nun yaptiklarina benzedi. Annem de bol sulu yapar, belki boyle sevmemin sebebi annemdir. Mecbur kalmadikca komsularin getirdiklerini yemez, annemin yapmasini beklerdim. Komsulara dagitmadan once sicakken kendi payima duseni hatta fazlasini yer sonra da kapi kapi dolasirdim. Ben buyudukce gorevi yegenlerim aldilar. Annecigim bu sene yapmaz herhalde. Saglik problemleri ile bogusuyor. Ben de burada aklimi yiyorum. "Burnumun diregi sizliyor" diye bir deyim var ya, ben annemi dusundukce sizliyor gercekten burnumun diregi. Ya sonuclar kotu cikarsa diye. Onumuzde hafta hastaneye yatip kanser arastirmalarina baslayacaklar. Nedense insan kotuyu konduramiyor sevdiklerine. Birbucuk senedir gormuyorum annemi, yumusacik yuzunu ve unuttugum kokusunu cok ozledim. Hersey yolunda gidecek, biliyorum. Hicbir seyi yok annemin, yaslilik sadece.

Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim, çok güzel tarifleriniz var, ellerinize sağlık, sizi linklerime ekliyorum sizde eklerseniz sevinirim. Görüşmük üzere.

    YanıtlaSil