Lilypie Kids Birthday tickers

Cumartesi, Ocak 27, 2007

Sevgi

Birkac kez daha seyrettikten sonra Jerome Murat'in sirrini cozdum ve o videoyu sayfadan kaldirdim. Buyuk yaraticilik. Turk mu degil mi bilmiyorum. Kendisi degilse bile eminim atalarindan birisi Turk'tur. Biz cok yaratici bir milletiz, bazilarimiz iyi biliyor nasil degerlendirecegini, bazilarimiz farkinda bile degiliz.

Ne diye girdim gecenin bu saatinde ben bu sayfaya simdi. Gozlerimi acamiyorum uykusuzluktan, gidip yatsam ne olurdu sanki.
Son gunlerde icim feci sevgi dolu. Dolup tasiyor diyebilirim. Etrafimdaki insanlari daha bir cok seviyorum. Durumdan en karli cikan Hakus sanirim;) Beni kizdiracak seyler yapsa da agzimi acip birseyler soylemek gelmiyor icimden. Ama buradan soyluyorum, haberin olsun uzun surmez bu durum. Yakinda eski cadi halime donerim:)

Gecen gece ne yaptigimi soyleyeyim mi size... Su yukaridaki ruh halimle tamamen celiskili, belki de onun bir sonucu siz karar verin. Burada olursek cenazemizi Turkiye'ye nasil tasiriz, boyle bir kurulus, sirket var mi diye arastirdim. Bir tane varmis. Isim ve telefonlarini gerekli yerlere kaydettim. Hakus'a da gerekirse nerede bulacagini soyledim.
Nereden geldi boyle birsey aklima? Insan birisini cok sevince hep en kotu sekil ve zamanlarda onu kaybedecegi dusuncesine kapiliyor, ya da ben boyleyim. Olayi o boyuttan cikartip gercekten ne olursa ne yapariz boyutuna getirdim ve bu bilginin gerekliligine inandim. Tabii ki dusunulen tek sey cenazenin nasil tasinacagi olmuyor. Bin turlu sey geciyor aklindan. Hele cocuk sahibi olunca durum cok daha vahim. Yasayamayacagina inansan da O'nun icin ayakta kalman gereken hayatinin diger bir parcasi daha var. Ask evliligi olduruyor diye duyuyoruz, okuyoruz bir sekilde beynimize sokuluyor ya, ben katilmiyorum. Sevginin boyutlari degisiyor sadece. Bence belirli yillarda gelisen, degisen, yasandikca, paylasildikca artan ama gosterme sekli degisen cesitli kademeleri var evliligin. Biz simdi hangi kademeyiz bilmiyorum ama halimden cok memnunum. Hakus durumdan sikayetci mi bilmiyorum. Ne oluyor bu kadina, nereden cikti bu sevgi diyor mudur acaba:)
Ben isi ilan-i aska cevirmeden gideyim.

1 yorum:

  1. sevmek ve sevilmek kadar dunyada daha baska guzel bir duygu olamaz heralde.hele senin tarafindan sevilmek cook daha baska.sen ve ben sadece birbirimize "seni seviyoruz"diyerek sevmiyoruz..cok daha derinlerden gelen duygu..sadece kalplerimiz degil beyinlerimizde bir butun.birbirimizin cumlelerini tamamlamak veya ben senin gozlerine baktigimda kafandan neyin gectigini cok iyi biliyorum.yillandikca bizler gibi sanirim aramizdaki askta olgunlasiyor.senin beni cok sevmenden degil,seni cok sevememekten sikayetci olabilrim.
    seni ve meyvemizi cok seviyorum.

    Hakus

    YanıtlaSil