Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Ocak 01, 2007

Pain De Campagne



Eski bilgisayarimdan dosyalarimi hala kurtaramadim. Bu gordukleriniz tembelligimin eserleri, yani fotograf makinesinden bilgisayara aktarmaya usendigim resimler. Carsamba aksami Hakus'un cani cok tatli isteyince, hemencecik bu bademli brownie yi yapiverdim.
Daha once adi gecen Pain de campagne ekmegim vardi ya, hani resmini cekmek nasip olmamisti da bir daha ki yapisim icin resim sozu vermistim, iste Pain de campagne resmi de asagida. Goruntusu klasik beyaz ekmege cok benziyor degil mi? Tadi cok farkli ama. Icine koydugum birazcik bugday unu ve starter herseyi degistiriyor. Kizartip yediginizde ise cennetten cikmis gibi.



Bu da dun alelacele yaptigim tamamen beyaz undan yapilmis ekmegim. Henuz yemek nasip olmadi bana Hakus'la Ecenaz biraz tirtiklamislar bugun ben arkadasimla alisveristeyken. Nasil olmus? diye sorma sansim olmadi cunku ben eve girdim bu sefer Hakus arkadaslariyla disari cikti. Bugun herkes kendi gununu yasiyor. Ecenaz da toysrus a gitti babasiyla. Alisverise gelmesi icin cok soguk bir gun oldugundan kapali mekani daha uygun bulduk ve babasiyla vakit gecirdi.


Ben eve girer girmez de yeni ouncagini gosterdi, kurdugunuzda yuruyen bir penguen. Sinemada 40 dakikadan fazla izlemedigi filmin tanitim goruntulerini seyrediyor internetten simdi. "happy peet acar misin" deyip oturuyor bilgisayarin karsisina ve muziklerde ayni penguen gibi dansediyor. Hakus teyzelerine benzedigi konusunda karar kildi Ecenaz'in, muzigi duydugu anda elindeki herseyi firlatip cok kivrak ve icten dansetmeye basliyor. Bu konuda ne ben ne de babasi kabiliyetli ama kapi gicirtisina oynayan bir suru teyzesi var kizimin.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder