Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Ocak 19, 2007

Hastaneye Hosgeldiniz!

Evet, evimiz hastane gibi. Heryerde ilac siseleri, kirli kagit mendiller, uykusuz gozler...
Hepimiz hastayiz, en cok da Ecenaz. Kizim ilk agir hastaligini yasiyor, hatta hepsini bir arada. Griple basladik once, sonra oksuruge donustu. Yavrum kac gecedir oksurmekten uyuyamiyor. Tabii biz de. Agir bir kulak enfeksiyonu geciriyormus. Bir de solunum yollarinda virus. Zaten Ecenaz'in oksurmesi hastaligina isaret. 15 aylikken Turkiye'ye gittigimizde de ucaktan kaptigi bir virusle yine solunum yollarindan rahatsiz olmustu. O zaman da oksurukle baslamisti. Bu iki olayin disinda hic oksurdugunu duymadim Ecenaz'in. Daha dune kadar tabakla buz yemesine ragmen. Neyseki durumu o zaman ki kadar kotu degil ama.
2 gundur kimin nerede uyudugu belli degil. Hakus'la Ecenaz salonda, ben yatagimda, sonra Hakan salonda ben Ecenaz'la kucucuk yataginda, Hakan Ecenaz'in odasinda yerde ben bizim yatakta Ecenaz'la....Ecenaz hangi sekilde rahatsa orada siziyoruz, oda nemlendiricimiz de bizimle birlikte.
Dun gece sut icmek istedigini soyleyip uyandi, hicbirsey yemedigi icin surekli sut iciyor. Bogazi tahris olmus yavrumun, iki gunde suzuldu. Mutfaga giderken yatakta buyuk bir leke gozume carpti, Ecenaz'in kafasini koydugu yerde. Kana benziyordu ama Ecenaz korkmasin diye isigi acmadim. Onu tuvalete goturdum, banyonun isigini actigimda gordum ki Ecenaz'in butun yuzu kan icinde. Surekli burun akintisi oldugu icin sonunda zorlamaktan damari catlamis sanirim. Biraz korktugum icin salonda yatan Hakus'u uyandirdim, o benden de panik. Hastaneye gidelim mi? diye soruyor.
Bugun aldigi ilaclarin etkisiyle biraz daha iyi, pazartesi gunune kadar okul yok. Tam alisti derken ya tatil giriyor araya ya da boyla hastalik cikiyor. Pazartesi yine bastan baslayacagiz. Zorluk cikartmiyor ama biraktigim zaman yasananlar onu da beni de uzuyor.
Ben de iki gun boynumu ceviremedim. Ecenaz'la iki buklum orada burada yatmaktan boynum tutulmus, uzerine bir de soguk havalar gelince uyguladigimiz butun sicakla tedavi yontemleri cope gitti. Ecenaz'in virusu bulasiciymis ve benim de bogazim yanmaya basladi. Sira bana geliyor galiba.
Fotograf makinemiz kayip. Resimleyecegim ekmeklerim vardi ama hepsini yedik bitti. Icinde yaptigim simitlerin resimleri var, makineyi bulunca hikayelerini yazarim. O zamana kadar resimsiz idare edecegiz.
Bu arada hava tahmincileri dogru cikti. Carsamba gunu uyandigimizda heryerde kar vardi. Cocugu okula giden bir aile olarak yerel kanallari seyretmek uzere hepimiz gectik Tv nin karsisina. Ecenaz'in okulu acik mi? kapali mi? sorusunun cevabini ogrenmek icin. Kapaliymis. Ben de ise gitmek icin hazirlandim, tam arabaya binecegim bir telefon bizim isyeri de kapali. Cok kotu bir durum, telefon 15 dk once calsa hic hazirlanma zahmetine girmeden sicacik evimde oturacagim. Ecenaz "anne 5 dk sonra gider misin" diyerek benim icimi sizlatmayacak. Gunun kalaninda beraberdik ama. Hatta Ecenaz disari cikip kardan adam bile yapti. Boyle haftaici birgun tatil olsa. Pazar'la carsamba yer degistirebilir mesela. Iki gun ustuste tatil yapacagimiza boyle hafta arasi mola vermek daha guzel.
Benim boynum biraz iyiye gitmeye baslamisken, bilgisayari kucagimdan biraksam iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder