Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Ocak 22, 2007

Ocupuk



Evin icinde bile sapka takiyor artik kizim. Dedim ya daha once, evdeki heryere ve herseye ulasiyor artik Ecenaz diye, bu da yazliklarinin icinden cekip cikardigi diger bir parca. Kuculmus kifayetleriyle vedalasamadi O da benim gibi. Onlarin icine girebilmek icin sekiz oluyor yavrum. Ayakkabi numarasi 9 oldu ama 6 numara ayakkabiyi ne yapip ediyor ve ayagina giyiyor. Cok huzunlenmistim kuculen kiyafetlerini kaldirirken, Ecenaz'da artik giyemeyecegini gorunce ayni hisse kapiliyor.
Hastaligi okula gitmesini engellemisti gecen hafta. Uzun bir ara verince, bu sabah biraz sanciliydik. Bir de ben rahatsizlaninca babasi okula goturmek zorunda kaldi. Onlar okula gittiler ben doktora. Okulda sorun cikmamis "Bye bye" deyip "ocupuk"vermis babasina.
Yukaridaki boyama seti de "ben okulda hic aglamadim, akilli durdum" diyebildigi icin:)
Bugunku kelimemiz : Goood Morning Sweety
Isten geldigimde beni boyle karsiladi.
Kendi kendine ingilizce konusuyor evde, banyo yaparken, yemek yerken, resim cizerken, Tv'yle, oyuncaklariyla.... Tabii on kelimenin ucu ingilizce kalan yedisinin hangi dilde oldugunu kimse bilmiyor.

Gecen haftaki soguklarda Ecenaz'i boyle lahana gibi giydirip disari cikarttik. Asagidaki resmin hikayesi komedi. Okuldan geldikten sonra hemen yemegini yiyor, uykusuzluktan gozlerini acamamasina ragmen yatagina gitmeme savasi veriyor ve boyle koltukta siziyor iste. Hergun ayni seyi yaptigi, biz de savasmaktan vazgectigimiz icin inceligini ogrendi artik hemen koltugun bir kosesine kivriliyor. Bizim icin cok yeni bir durum ama. Ecenaz'in hicbir kosulda uykusuzluktan ya da yorgunluktan boyle sizdigini gormedik. Eger uyku ortami hazirlanmazsa huysuzlasir, aglar ama yine de uyumazdi. Yaptigim ucak yolculuklarini hatirlamak bile istemiyorum. Anne veya babasinda omzunda, cocuk arabasinda, mama sandalyesinde, hatta marketlerdeki alisveris arabalarinda uyuyan cocuklari gordukce Hakan da ben de imrenirdik. Ecenaz hala hicbirisini yapmiyor ama evde de olasa sizdigini gormek bize komik geliyor. Ilk gunlerde durumu abartip Hakus'la birbirimize resimli telefon mesajlari bile cekmistik. Bakalim daha neler gorecegiz.











Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder