Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Şubat 27, 2007

Richard

Yeni bir bilgisayar mi aldim yoksa basima belami bilmiyorum. Yaziyi okuyan ve bilgisayar almayi dusunen birileri varsa, Toshiba'dan uzak durmanizi siddetle tavsiye ederim.
Ve bu basimin belasini baskasinin belasi yapmak icin yarin evden cikartiyorum. Ne zaman geri gelecek bilinmiyor. Umarim hic gelmez.
Iste bu sebepten bir sure yazi yazamayacagim buraya.

Ama gitmeden once anlatmak istediklerim var.

Bizim evde son gunlerin populer konusu yaptigim profiteroller. Internette buldugum iki tarifi birlestirip yapmistim hani. Hemencecik bitiverdiler, biz de tadina doyamadik, dolapta onceki tariften artan cikolata sosu da olunca bir kere daha yaptim. Amaaaaa, bana iki tarif karistirmak yetmedi bir parca da thai mutfagindan aldim ve ortaya cok daha guzel birsey cikti.

Olayin evde abartildigi yetmiyormus gibi, arkadaslara da abartilinca, tarif heryere gonderildi:)

Ecenaz ilkinde oldugu gibi ikincisinde de yemedi, cikolatalari saymazsak.

Ecenaz'in okulda olanlari anlatmadigini daha once yazmistim. Bazen okuldan ciktiktan hemen sonra babasina anlatiyor. O da birazcik. Bu aksam ogrenmenin baska bir yolunu buldum: Yatma hazirligimiz bittikten sonra 2 kitaplik bir hikaye okumamiz, ondan sonra da "sen burada biraz otur, sonra git" bolumumuz var. Iste bu son bolumu, elinden geldigince uzatmaya calistigi icin ben de konuyu okula getiriyorum. Hem onun istedigi oluyor hem de benim. Gunduz babadan alinan tuyo ile bu aksam gecen konusma aynen soyle:

Ben: Annecim bugun Max sana sarilmis? Nasil yapti, gosterir misin?

Ecenaz: (kollarini kendi etrafinda sararak) booooyle yapti.

Ben: Sen ne yaptin?

Ecenaz: "Ama yapma" dedim, itikledim.

Ben: Annecim Max seni sevdigi icin sarilmak istemis.

Ecenaz: Max sevmiyo beni, Richard seviyooo

Ben: Richard sana "seni seviyorum" mu dedi.

Ecenaz: ------------

Ben: Butun arkadaslarin seni seviyor annecim.

Ecenaz: Ama "yapma" dedi Max'e

Ben : Kim yapma dedi? Richard mi?

Ecenaz : Ben dedim.

Kizimizin ilk aski Richard oldu. Biz henuz tanisamadik:)

Kisa zamanda gorusmek uzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder