Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Şubat 20, 2007

Simit-2

Daha onceki simit denememin pek de istedigim gibi olmadigini yazmistim. Farkli tarifle bir deneme daha yaptim. Galiba yavas yavas istedigim tada yaklasiyorum. Tarifte kendimce bazi oynamalar yaptim. Bunu yapabildigim icin biraz da olsa kendimle guru duydum. Iki ay oncesine kadar kullandigim bazi malzemelerin varligindan bile haberim yoktu. Biraz merak, biraz emek ve biraz da zamanla ogrenilmeyecek bir sey yok gibi geliyor. Eger bu hevesle devam edersem, ki benim gibi cok cabuk sikilan birisi icin imkansiz gorunuyor, birkac yil icinde bircok zahmetli yemegi aklimdan yapabilir hatta belki kendi tariflerimi bile uydurabilirim.
Sirf meraktan alisveris sektorumu degistirdim:) Biz bayanlar alisverisin her turunu severiz, bazen sadece terapi icin yapariz bunu. Benim icin ise yarayan genelde kiyafet alisverisleriydi. Hala kendimi kaybettigim zamanlar olmuyor degil ama kendimden cok Hakus ve Ecenaz icin aliyorum. Simdi durum tamamen farkli, marketlerde vakit harciyorum. Butun raflari inceliyorum, paketlerin uzerini okuyorum, sonra aldigim saglikli malzemeler icin basliyorum internette tarif aramaya. Hakus da ogrendi bu zevkimi ve tek basima istedigim kadar oyalanabilecegim market alisverisi luksu veriyor bana(hem de hic telefonumu caldirmadan:)) Eve yenilenmis ve cok degisik urunlerle dolu cantalarla geliyorum.
Ecenaz icin sicak cereal aldim gecen gun, bazen kahvalti etmeden okula gidiyor cunku. Alternatif sunmak istedim. Bu sabah, ben Ecenaz'i giydirirken Hakus elinde hazirladigi sicak cerealla geldi. "buna baska birsey konuyor mu? Cocuk bunu yemez, ben de yemem" dedi. Gercekten yenir bir tadi yoktu, denedim. Biraz bal ve muz ilave ederek saglikli bir kahvalti yaptik, Ecenaz haric. Babasini duydugu icin sanirim tadina bile bakmadi, uzerinde muz olmasina ragmen. Dayanamayip bir bardak sut verdim. Izin versek butun gun sadece sut ve muzla beslenecek. Okula kahvalti etmeden gittigi gunlerde de kraker tabagindan ayrilmiyormus. Bu da asilmasi gereken baska bir donem. Bayildigi harfli-sehriye corbasindan nasil vazgectiyse birgun bunu da birakacak. Biraz sabir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder