Lilypie Kids Birthday tickers

Pazar, Şubat 11, 2007

Agineaus!!!!

Bu baslik da neyin nesi? diye sormayin. Benim icin de hicbir anlami yok(tu).
Artik "cocugu okula giden aile" sinifina gectigimiz icin, sosyal sorumluluklarimiz da artti. Montessori okullarinin kurulusunun 100. yil kutlamalari icin Mart ayinin ilk gunlerinde tum geliri okula gidecek sekilde bir yemek duzenlenmis. Masraflari azaltmak icin de gerekli isleri gonullu veliler yapiyor. Aslinda adi "gonullu". Olaya bir sekilde katilmaniz sart, cocugunuzun sinifta silik bir sima olmasini istemiyorsaniz.
Ben de grubun basindaki bayana, nasil yardimci olabilecegimle ilgili bir e-mail attim. Okula gecen ay basladigimizi ve kizimizin Ms.Sheryl in sinifinda oldugu bilgilerini de verdim ki, hem kim oldugumuz konusunda fikri olsun hem de biraz acemi oldugumuzu atlamasin diye.
Kadin yardim konulari ile ilgili oldukca ayrintili bir e-mail gondermis ve kizi evde butun gun Ecenaz'dan bahsediyormus. Ms. Sheryl sinifina gecen ay baslayan tek ogrenci Ecenaz. Iste, basliktaki kelimeyle bu e-mail de tanistim. Isterseniz heceleyeyim belki cagrisim yapar. A-gi-neaus. Yapmadi mi?
Ingilizce bilenler, eminim durumu cozmussunuzdur. Cozemeyenler peki buna ne dersiniz?
E-ce-naz :)))
Agineaus, yazilisinin belki Ecenaz'la hic ilgisi yok ama kelimeyi ingilizce okudugunuzda, tam olarak degilse de Ecenaz'a cok yakin bir soyleyis cikiyor ortaya.
Ecenaz dogdugundan beri ayni doktor ofisine gider ve hala ismi dogru soyeleyeni duymadim. Ayni ofiste 5-6 doktor ve bir suru calisan oldugu icin biz de hic duzeltme geregi duymadik, nasil olsa unutacaklar. Hala istedigim gibi bir doktor ofisi bulamadim, o da ayri bir konu.
Peki ne diyorlar Ecenaz'a. Ekenez, Esenez, Eseniz gibi... Ben de ismi inatla teke dusurmuyorum. Bu ismi sectigimizde ozellikle birlesik yazilmasini istemistim. Ece ya da Naz degil, Ecenaz.
Okula kayit yaptirirken, cocugunuza nasil sesleniyorsunuz diye bir soru vardi. Evde bazen Ece desek de kagida butun ismi yazdim. Cunku biliyorum ki nasil baslarsa oyle gidecek.
Kizimiza verdigimiz isim bu ve kendisi istemedikce de kimse degistiremeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder