Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Şubat 12, 2007

Sevgililer Gunu





Umarim herkes benim gibi sevgi dolu bir Sevgililer Gunu gecirir. Biz iki gun erken kutladik ve bu bizi diger sevgililerden biraz da olsa farkli kildi.
Isten geldigimde tavandan asagi asili duran bu iki kart karsiladi beni. Tam ikinci karti okumayi bitirmistim ki, Ecenaz elinde cicek, yuzunde babasiyla birlikte ozel birsey yapmanin verdigi kocaman bir gulucukle geldi yanima.

Gecen sene de kutlamistik ama bu sene Ecenaz biraz daha buyuk oldugu icin yaptiklari daha bilincli ve anlamli oluyor. Insallah kizim da benim kadar sansli bir olur:) ve hayati hep guzel surprizlerle gecer.











Bu da askimin karti. "Bizi bu kadar anlatan baska bir kart olamazdi herhalde" dedi Hakus, havada ucan "seni seviyorum"lardan sonra. Zaten evlilikler de bu kartta yazanlardan ibaret degil mi? Tum bunlarin arasinda yaptiklarimizdan ve yasananlardan zevk almak bizim elimizde. Paylasilan hersey ama hersey iliskileri guclu kilan sihir bence. Hele karsilikli kiymet biliniyorsa.
Kartlarimi aldim ama gun henuz bitmedi. Hakus'un yemek teklifine ne cevap verecegimi dusunmek icin gitmem lazim. Belki ben de surpriz yapip, disarida yemek yerine guzel bir solen hazirlayabilirim;)


Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder