Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Mart 15, 2007

Ben Geldim

15 gun sonrabilgisayarimla tekrar bulusabildim.
15 gun....
Dile kolay!
Bu iki haftayi hawai de tatil yaparak gecirseydim, eminim cok kisa bir sure gibi gelirdi. Ama bilgisayarsiz gecirmek bir felaketti.
Hayatimdaki yeri tahminlerimin cok otesindeymis. Eminim herkes icin oyledir.
Bu donemi elimden geldigince az krizle gecirmeye calistim ama Toshiba buna pek de izin vermedi. Aramizdaki savas hala devam ediyor. Hatta avukat tutmayi bile dusunuyorum. Herkes elime birsey gecmeyecegini soylese bile. Butun bunlar basima nasil-neden geldi anlamis degilim.
2 aylik yeni bilgisayarimin; iki kez main board'u, hoparlorleri ve CD driver'i degistirildi. Her ne kadar %100 hakli gorunsem de Toshiba gorevlilerine bunu kabul ettiremedim. Hakaret etme seviyesine gelen telefon konusmalarim sadece sinirlerimi biraz daha harap ediyor. Bilgisayarimin yenisiyle degistirilmesini bir turlu kabul etmiyorlar. Kolay pes etmeye niyetim yok. Beni taniyanlar ne demek istedigimi bilir.
Neyse bu kadar Toshiba yeter.
Sayfayi her actiginda ayni seyleri okumak zorunda kalanlardan ozur dilerim. Neyseki son anda post ettigim Ecenaz'in videosu durumu biraz kurtarmis. Herkes "defalarca seyrediyoruz" diyor.
Elimde olmayan sebeplerle sizi cok beklettim biliyorum ama bu yazi pek de beklediginize degecek bir yazi olmayacak. Malum 15 gunde yapilmasi gereken bir suru is birikti. Onlari bitirir bitirmez geri geliyorum... Soz... Sadece geri geldigimi haber vermek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder