Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Ekim 31, 2006

Seker Aldik

Ufak capli sogukalginligindan sonra Ecenaz sonunda grip asisini oldu.
Doktor ofisi pazartesi gunu arayarak kitlik haline gelen asinin sonunda geldigini soyleyip bu aksam icin randevuyu verdi.
Isten geldikten sonra mumkun oldugunca Ecenaz'in modunu yuksek tutmaya calisarak doktora gitmek icin hazirladim.
Her zaman ki gibi "anne nereye gidiyoruz" sorusu geldi. Ben de "doktor'a" dedim. Tepki superdi; "doktor igne yapmayacak".
Arabadan inerken emin olmak icin yine ayni soruyu sordu, bende yine cevap yok. Bekleme odasinda diger cocuklarla oyun oynayacagini anlatmak daha kolay geldi. Ofise girdigimizde de "seker alicam" deyip igneyi unuttu zaten.
Cok sukur ki sadece 5 dk bekledik. Odaya girdik, ayakkabilarini ve pantolonunu cikardim, Ecenaz' da ses yok. Igne yapmak icin hemsire ayaklarini sabitledi, ben de ellerini tuttum ve ignenin ne ise yaradigini anlatmaya basladim. Ve saniyeden de kisa bir surede olay bitti. Sadece "acidi" diyebildi. Hic mizima ya da aglama kirizi yasamadik. Uzerinde sirin karakterlerin oldugu bir yarabandiyla hemsire de gonlunu alinca, seker icin hazirdi artik. Bu sefer sekeri gercekten haketti ama.
Simdilik atesimiz yok, evden cikmadan ates dusurucu vermistim. Bir de buyudukce daha az etkileniyorlar galiba.
Cok uslu durmasindan cesaretle donuste markete bile ugradik. Ecenaz'in kullandigi minik market arabasini doldurup ciktik hemen. Uzun zamandir aradigim kus uzumunu de buldum. Degisik bir suru markete bakmama ragmen bulamadagim uzum meger burnumun dibindeymis. Simdi de Mascarpone cheese ariyorum tatli tarifim icin. Bu aksam 3 marketi aradim bu cevredeki, hicbirisi satmiyor. Hatta calisanlardan birisi adini bile duymamis. Bu cuma gunune kadar bulmam lazim. Turk tatlisiyla tiramisu tarfini karistirip degisik birsey denemek istiyorum. Bakalim bulabilecekmiyim.

Ecenaz'la aramiz biraz daha iyilesti diyebilirim. Ben ve babasi cambazlikta ustalastigimiz icin galiba. Yapmamasi gereken ya da yapmasini istedigim seyleri donup dolastirarak kendisi istiyormus gibi anlatip vukuatsiz yasayip gidiyoruz. Ecenaz bir sonraki doneme gecene kadar da idare edecegiz gibi gorunuyor. Sonra yeni trickler bulmamiz gerekecek.
Tv sinirlamasinda pek basarili oldugumuz soylenemez. Ama en azindan egitici olanlari acmayi basarabiliyoruz. Daha az scooby doo daha cok susam sokagiyla kendimizi avutuyoruz.
Meyve suyu icirmeme cabalarimiz da pek iyi gidiyor sayilmaz. Emek vererek yaptigim meyve sularini icmekten cok lavaboya bosaltmayi seviyor. Haftasonu babasinin yaptigi portakal-greyfurt karisimi olani sevdi ama.
Sevindirici olan onumuzun kis olmasi. Tazecik turuncgiller markete cikmaya basladi. Aslinda yilin her donemi varlar da, yazin ortasindaki portakalin ne kadari portakal oluyor bilmiyorum.
Daha onceki yazimda, sayfaya Ecenaz icin resim arsivini olusturmaya calisacagimi yazmistim. Gordugunuz gibi basardim. Resim niye yok? diye sikayet edenlere duyurulur:) Istediginiz zaman Ecenaz'in istediginiz donemdeki halini bir tikla gorebilirsiniz. 14 - 27 ay arasi demek daha dogru olur. Eger tembellik etmezsem dogumundan 14 aylik oldugu doneme kadar olan tum resimleri arsive ekleyebilirim. Aslinda tembellik degil biraz zaman sorunu. Ecenaz'in ilk 5 ayinda 600 kusur resim cekmisiz. Eklenmesi gereken 13 ay var. 1000 kusur resim. CD leri tek tek tarayip sayfaya aktarmak bayagi zaman istiyor. Belki Ecenaz okula basladigi zaman yapabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder