Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Ekim 12, 2006

Kis geldi. Ecenaz ve ben uzun kollulara bugun resmi olarak gecis yaptik. Hatta Ecenaz ilk kez atlet bile giydi.
Bizi kandirmislar; ya da beni. Mevsimleri okul hayatimizin hangi doneminde ogrendigimizi hatirlamiyorum ama bildigim 4 yerine sadece 2 mevsim oldugu. 5,5 ay yaz 5,5 ay kis.
Evet biliyorum 1 yilda 12 ay var ama kalan o artik 1 ayin yarisini ilkbahar diger yarisini da sonbahar diye isimlendirmek anlamsiz. Kucucuk cocuklarin kafasini karistiriyor. Ben simdiye kadar yasadigim hicbir yerde gormedim 3 er aylik baharlar. Ne guzel olurdu ama olsa. Yanmaktan donmaya gecmek sokedici oluyor. Cok sukur ki kisimiz karli buzlu degil, yazimiz col gibi yansa da.

Neyse efenim biz gelelim cekirdek ailemize. Ben, Hakus, Ecenaz ve yemyesil kusumuz!
Yani aldigimizda yemyesildi simdi tuyleri dokuldugu icin yesimtrak oldu. Bu kustan en cok ben cekiyorum evde. Hakusla kusu alirken anlasma yapmistik, bakimi tamamen ona ait diye ama kafes temizligi etrafa sacilan tug ve yem temizliginin yaninda hicbirsey. Kafes icin bir kulotlu corabimi bile feda ettim.

Ablamin kusu vardi, hala duruyor galiba balik ve kopek ilaveleriyle, ondan gormustum corabin kesilerek kafesin etrafina gerildigini. Onun kusu icin super calisiyordu ama bu amerikali kuslar daha bir vahsi. Hakus kafesi temizlerken deri eldivenini takiyor, dalga gecmiyorum, kopartacak derecede isirdigi icin kusumuz parmaklarini koruyor adam. Hic muhabbet kusundan beklenecek sey mi?

Aldiktan bir hafta sonra pisman olduk. Maalesef kurtulamiyoruz da, verecek kimse bulamadik. Tam bir yildir bizimle. Eger Hakus baliklarimizi obeziteden oldurmeseydi, kus alma fikri aklina hic gelmeyecekti.
Evcil hayvan barindirma sevdamizin sebebi de oyle cok hayvansever oldugumuzdan degil, cocuklarin evlerine saklandigi bu ulkede Ecenaz'a eglence bulmak. Iliskilerinin baslamasi bir yil kadar aldi ama. Sabah gunaydinlar, yatarken iyi geceler, babasina kafes temizliginde yardim bile ediyor. Kus cok otup celallenince de "kus cevap veriyoooo" diyor.

Ama benim yeni bir sorunum var kusumuzla. 1 haftadir salonu paylasamiyoruz. Dogru soyluyorum. Aksamlari Ecenaz'i yatirdiktan sonra sooooyle bir salon keyfi yapayim diyorum, nerdeeee, deliriyor. Sebebini bugun buldum. Isiktan rahatsiz oluyor.
Ehh be kadin ort ustunu demeyin, cunku onu hep yapiyorum, isiktan rahatsiz olmasi yeni birsey degil. Sadece yeni taktigimiz ampullerimizi sevmiyor. Son 1 haftadir oldugu gibi bu aksam da aspiratorun isinda oturuyorum. Ama son. Yarin ampullerin ikisi iptal ediliyor.

Cekirdek bir aile olarak dun yaptigim yemeklerin hicbirisini bitiremedik. Benim secici kizim sadece tirtikladi zaten. Bu gunlerde cok az yiyor. 3 pound yaklasik 1,5 kilo kaybetti. Ufacik bir cocukda 1,5 kilo gozle gorulebiliyor. Aslinda ailece kilo kaybettik biz. Benimki is yogunlugundan, Hakus'un ki de pazar sabahlari yaptigi futbol maclarindan. Mactan sonra eve geldiginde Hakan, Hakanliktan cikmis halde oluyor. Sacindan ayagina kadar ter icinde, yanaklar ates kirmizisi ve gozunde sadece maclarda kullandigi komik numarali gozlukleri. O haldeyken evin sadece 3 metrekaresini kullaniyor. Eve giristen balkon kapisina kadar olan bolum. Kiyafetler balkonda birakilip banyoya uculuyor:)))
Eve yorgun gelse de, bu maclarin onu cok mutlu ettigini biliyorum. Ilk oynamaya basladigi zaman, ilkokul cocuklari gibi heyecanliydi. Kramponlarini kutularindan cikardi cooook uzun sure sonra.
Belki biz aile sabahlarimizdan birisini kaybettik ama kendisi icin bir yapmasi cok guzel.
Bu kadar heyecan ve mutlulugun sebebi de Turkiye'de yillarca persembe'leri oynadigi maclari hatirlattigi icin. Formunu geri kazanmasi 2 ayini aldi ama 31 yas ve yillarca aradan sonra hala fena sayilmaz.

Yemeklerden bahsediyorduk konu nereye geldi. Yarin krepli manisa kebabi yapmayi planliyorum. Adi Manisa kebabi ama okudugum kadariyla ismiyle hic alakasi yok. Daha cok talas boreginin kreple yapilanina benziyor. Yapip yedikten sonra sonucu anlatirip.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder