Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Kasım 02, 2006

Ecenaz'in Halleri







Kafasinda metal bir kabin oldugu ilk resim Ecenaz'in mutfaktaki hali. Annesi yemek yaparken dolaplari bosaltiyor. Emeklemeye basladigindan beri yapiyor bunu. Kucukken biraz merak biraz da cikarttiklari sesler yuzunden yapiyordu, simdi de annesi gibi yemek yapmak istedigi icin. Kaplarina buz koyuyoruz, kasikla karistirarak pisiriyor kizim:)

Iki, uc ve dorduncu resimler Ecenaz'in yaratici hali:) Resimlere aldanmayin eserler bana ve babasina ait:))

Bes ve altinci kareler de, Prensesin sabahki hali. Elindeki ayicigi isten gelirken Starbucks'tan almistim, sabah evden cikarken arkamdan cok agladigi icin.

Diger resimler, carsamba gunu gittigimiz bir cocuk eglencesinde cekildi. Ecenaz'in sosyal hali. Spider Man in eline cikarken problem yoktu ama SpongeBob SquarePant'e yaklasmaktan cok korktu. Zorla cekebildigimiz resimde de boynuma yapismis durumda. Resimden sonra da 15 dk. Sponge'i takip etti.

Son dort resim de benim "kelebek kizim" hali. Ne resmi istersin yuzune diye sordu Hakus "kelebek" dedi kizim. Yasli teyzeler de cizdiler. Sen annenin nesisin diyorum "kelebegiyim" diyor. Posted by Picasa

Resimlerin buyuk boyutlarini gormek isterseniz http://kiziltopraks.spaces.live.com/photos/

6 yorum:

  1. Muge merhaba resimler gercekten cok guzel ..kelebegin cok tatli :)
    siteden nasil haberdar oldugumu sormusun mezun com.da bir bilgi araken karsilastim imzana eklemistin sitenin adresini gorunce bi ziyaret etmek istedim :)

    YanıtlaSil
  2. ay pardon ya ismimi yazamayi unutmusum Esra ben :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mezun'daki imzamin Ecenaz'in web sayfasi oldugunu tamamen unutmustum. Arkansas civarlarindan birisi de bayagi tiklamis sayfaya. Sanirim ayni yolla buldu o kisi de. Tesekkurler hatirlattigin icin Esra.

    YanıtlaSil
  4. Arkansas degil mis pardon. Oklohoma'ymis.:))

    YanıtlaSil
  5. PEMBE CEKETIYLE GERCEKTEN KELEBEK OLMUS ALLAH NAZARDAN KORUSUN.
    HARIKA BIR KELBEGINIZ VAR. TUM RESIMLER COK GUZEL.REJIN HARIKA OLUYOR. TEBRIKLER

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim. Allah butun kelebekleri nazardan korusun.

    YanıtlaSil