Lilypie Kids Birthday tickers

Cumartesi, Aralık 02, 2006

Happy Feet

Ecenaz ilk sinema macerasini yasadi. 2,5 yasina girmesine 2 hafta kala.
Nasildi? 1 satt 48 dk lik filmin sadece 40 dk sini seyretti. Popcornu bitene kadar yani. Sinemaya goturmek icin, cok mu erken davrandik ya da cok mu gec mi kaldik bilmiyorum. Resimden de anlayacaginiz gibi film penguenlerle ilgili. Bu filmi secmemin ozel bir sebebi bile var. Penguenleri cok seviyor Ecenaz. Televizyondaki en favori cizgi filmi (tabii ki SpongeBob'tan sonra) Pingu. Hic konusmayan surekli "nup, nuuup" diye bagiran bir penguen. Buna ragmen sinemada sadece 40 dk dayanabilmesi ilginc. Tamamen seyretmemis olsa da ben ilk film biletlerini saklamaya karar verdim.


Hakus dun ve bugun izinli oldugu icin evde Ecenaz icin bir bayram havasi var. 2 tam gunu bizimle gecirince cocugun psikolojisi duzeldi. Cok daha mutlu, uyumlu, soz dinler oluyor boyle gunlerde. Tabii bizim icin de huzurlu bir tatil demek bu. Dun Barnes & Noble (unlu bir kitapci) , sinema ve alisveris merkezi ziyareti onu cok yormus olmali ki gece sadece bir kere uyandi. Ama sabah 6:45 de ayaktaydi. 8:30 da uykusuzluktan yanan gozlerimizle kahvaltimizi yapmis yeni gunde neler yapacagimizi planlamaya baslamistik. Bir gece once seyredilmeyi bekleyen filmlerden birisini izleyip 2:30 da uyuyunca sabahin korunde kalkmak biraz dengemizi bozdu. Hakus Ecenaz'in oglen uykusunu firsat bilerek arayi biraz kapatti. Ben gunduzleri uyuma ozurlu oldugum icin, hemen evden sivisarak solugu kitapcida aldim. Ozlemisim kitaplarin arasinda olmayi. Asagida resimlerini gordugunuz kitaplari aldim. Ilk birkac sayfasini okuyup cok eglenceli oldugunu dusundugum bir kitabi ise $15.00 ima kiyamadigim icin, bir dahaki sefere diyerek vedalastim. "I Feel Bad About My Neck" kitabin adi. Kitabtan ne guzel bir yeni yil hediyesi olur degil mi? :)))




Kitaplari almadan once uzun uzun inceledim ama bu yorucu gunun ardindan hepsini yatagima serip doya doya tariflere bakma planim var. Dikkat ettiyseniz bir tanesi Turk Mutfagi uzerine. Kitapcidaki 2 kitaptan birisini ben aldim. En az 300 Italyan Mutfagi kitabinin yaninda sadece 2 Turk kitabi bulunmasi biraz uzucu.

Kitapcidan bayagi agir bir torbayla ayrildim. Aksam icin guzel bir yemek planim oldugundan ogle yemegini atistirarak gecirme dusuncesiyle yoldan birseyler alip eve geldigimde Ecenaz yeni uyanmisti. Ama saat hala 2:00 oldugu icin, yemekten sonra hep beraber alisveris merkezine gittik. Uzun zamandir ihtiyacim oldugunu halde bir turlu dogru olani bulamadigim kahverengi ayakkabilarimla bu sefer karsilasmak umidiyle. Bir suru ayakkabi denedim ama ilk goruste asik oldugum bir tanesi cikmadi karsima. Her zaman ki gibi alisveristen karli cikan Ecenaz oldu. Asagidaki resimlerde gordugunuz sapkayi, 5 dk dan fazla saclarinda tutmamasina ragmen dayanamayip aldigim bir cift toka ve krem rengi bir esofman takimiyla gunun kazanani Ecenaz'di.
Eve gelir gelmez aksam yemegi icin mutfaga girdim. Sabah mayalayip evden cikmadan da pisirdigim Fransiz ekmegim (bu seferki farkli tarifle) firinin uzerinde yenmeyi bekliyordu. Yine sabah buzluktan cikardigim parcalanmamis kuzu pirzolamin da buzlari cozulmustu. Bu tarz etler icin mikrodalganin buz cozucu ozelligini kullanmak istemiyorum, bana sanki tadini bozuyormus gibi geliyor. Kucuk kirmizi soganlarim ve kabuklari soyulmamis butun patateslerimle pirzolami firina verdim. Icinde yok yok diyebilecegim bir salata ve zeytinyagli taze fasulyeyle aksam yemegim hazirdi. Ecenaz etten bir kere isirdiktan sonra sadece fasulye ve salata yiyerek masadan kalkti.

Ben bu yaziyi yazmak icin bilgisayarin basina otururken, O da banyo yapmak icin babasinin elini tutup banyoya cekistiriyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder