Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Aralık 28, 2006

Bilgisayarim Bozuldu

Sizinle kisa bir sureligine ayrilmak zorunda kalacagiz cunku benim vefakar bilgisayarim bozuldu. Dusunce gucu diye buna diyorlar galiba, birkac aydir bunun basima gelecegini hesapliyordum. Hadi su resimlerimin, dosyalarimin back-up larini alayim, ne olur olmaz diye kendi kendime kurarken korktugum basima geldi.
Meger bu bilgisayar elim ayagimmis da benim haberim yokmus, bir aile ferdini kaybetmis kadar uzgunum. Karamsarliga kapilmak istemiyorum ama durumu biraz agir gotunuyor. Bu yazdiklarimi kaba tabirle goz yordamiyla basarabiliyorum.
Artik emekli olma vakti gelmisti, ufaktan da olsa yenilerine bakarak aldatiyordum onu ama son bir ricam var sevgili laptop umdan dosyalarimi sagsalim dogursun hoscakal demeden.
Yarin sabah doktora goturecegim. Bir daha ki bulusmamiz da size yine bu vefakarla aktarmak istiyorum yasadiklarimizi ama cok nazlanirsa karar verdim malulen emekliedecegim.
En kisa zamanda gorusmek uzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder