Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Aralık 08, 2006

Guzel Haberlerimiz Var


Belki soylemek icin cok erken ama Ecenaz dunden beri cisini tuvalete yapiyor. Bir onceki gun 6 kez kulot ve pantolon degistirip, evin her tarafina cis yaptiktan sonra dun mucize bir sekilde tuvalete gitmek istedi. Birkac haftadir ugrasiyorduk ama son iki gunde babasinin yogun baskilarinin etkisi cok oldu. Uyurken altini hala bagliyoruz. Sanirim ocak ayinda tam olarak bezden kurtulmus oluruz.
Yukaridaki resimlerde ustteki bildigimiz beyaz ekmek alttaki ise Sourdough Bread. bu ekmegi yapmak biraz ekstra zaman ve emek istiyor ama sonuc mukemmel. Ekmegin icinde beyaz ekmekten farkli olarak sourdough starter var ki bunu yapmak benim 1 hafta mi aldi. Ama artik mayayi oturttugum icin 2 gunde bir bu mayayi tazeleyerek istedigim zaman kullanima hazir elimin altinda olarak. Bugun ziyaretimize gelen yasli amerikali bir bayandan bu mayayla baska neler yapabilecegimle ilgili guzel fikirler de aldim. O da benim gibi ekmek yapmaya merakliymis, uzun zaman once.
Ecenaz isten gelirken benimle birlikte iceri giren bu kadini gorunce sanki her zaman gordugu birisiymis gibi boynuna sarilip optu, odasinda butun oyuncaklari onune serdi, kitap okudu... Kadincagizin bir saatte suyunu cikartti. Ama gordum ki cocukcagiz baska insanlari gormeye hasret yasiyor. Surekli bizimle olmak bunaltmis olmali. Acilen Turkiye'den birilerinin bizi ziyarete gelmesi lazim:)
Alttaki resim de bunun kaniti. Butun oyuncak ve benim mutfak esyalarimdan hevesini aldigi icin artik kurutma makinasiyla oynuyor. Oynamayi sevdigi bir diger oyun ise evin icinde saklanmak. Uzun sure sesi cikmayinca korkuttu beni gecen gun. Ismini soyleyerek evin icinde dondum durdum, en sonunda "burdayim" diye ses verdi ama o kadar boguk bir sesti ki nereden geldigini anlayamadim. Bizim odadaki kiyafet dolabina girip babasinin gomleklerinin arkasina oturmus, gomlekleri de uzerine kapatmisti.


Bugun biraz kisa kesmek zorundayim ama yarin size yaptigim baklavanin resmini gosterecegim. Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder