Lilypie Kids Birthday tickers

Çarşamba, Mart 28, 2007

Cennet



iste son gunlerde dinledigim sarki. Bu da benim arabesk yonum. Dedim ya Turkiye'sizlik kafama vurdu diye, herseyi dinliyorum. Hatta bayagi da zevkle dinliyorum. Tedaviye ihtiyacim var mi dersiniz?
Ecenaz'a da her turlu muzigi dinletiyorum. Kelebegim daha karnimdayken tanisti muzikle. Kulakligimin birisini kendi kulagima digerini karnima koyuyordum. Sanirim cok da faydasi oldu. Muzigi cok seviyor. Zevki bile olusmaya basladi. Bazen arabada "benim sarkimi neden acmiyorsun" diyor. Bugun "Happy Feet" dvd mizi aldik, filmin sadece muzik bolumleriyle ilgileniyor ve penguenlerle beraber dansediyor, muziksiz kisimlari hic ilgisini cekmedi. Muzikler de dans edilmeyecek gibi degil.

Bir de guzel haber, hastaligimiz gecti. Bunyesi cok saglam oldugu icin mi yoksa grip asisinin mi etkisi bilmiyorum. Ates, burun ve goz akmasi yok, oksurme-hapsurma yok veee yarin okul var. Cok cabuk iyilesmesine oyle sevindim ki... Hala biraz istahsiz ama olsun buna da raziyim.
Hakus, Ecenaz'in doktor ziyaretinin ayrintilarini bu aksam anlatti. Son gunlerde pek birbirimizi gorme firsatimiz olmadi da. Doktorun yaninda oyle rahatmis ki Ecenaz, Hakus sandalyede oturup ikisini basbasa birakmis. Doktorunun soyledigi herseyi harfiyen yapmis; nefes al, agzini ac, buraya ufle, son bir kez daha....cok hosuma gitti. Demek ki artik disciye gitmek icin de hazir. Arastirmalara baslayalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder