Lilypie Kids Birthday tickers

Pazar, Mart 18, 2007

Firindan Yeni Ciktiiiii!!!

Uzun zamandir ekmeklerimi paylasmamistim sizinle, iste simdi uc tanesini birden tasidim buraya. Ortadaki meshur Ciabatalarim; bu sefer bir tane buyuk somon yerine kucuk bir suru somon yaptim. Lezzet ayni ama yemesi daha zevkli bu minikleri. Her ne kadar resimde pek minik gorunmeseler de...
Sagdaki ise "kekikli Pain de Campagne"; tadi bekledigimden daha guzeldi, Hakus la bir gecede neredeyse butun ekmegi bitirdik. Gece diyorum cunku ekmegi aksam 9:00 da yaptim. Sabah 1-2 dilim kalmisti:) Kullandigim una oranla kucuk bir ekmek oldu. Cok guzel kabardi ama yine de kucuktu...
Soldaki ekmek ise benim "isimsiz" ekmegim cunku ben uydurdum. Biraz beyaz biraz da bugday unu kullanarak yaptim.
Gelelim asagidaki sekere, Ahududulu Tart. Alttaki crust da ev yapimi. Tarif cilekle verilmisti ama evde ahududu vardi. Cok hafif bir tatli. Icinde sadece krem peynir ve sour cream var. Ahududu cilege gore biraz daha eksimsi oldugu icin yerken biraz bogazi yakiyor. Sicak havalarda serinletici bir tatli olabilir.



Herkes Ecenaz'in baska videosu yok mu? Ne zaman koyacaksin sayfaya diye soruyor. Cevap: Buyuk ihtimalle yarin.

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder