Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Mart 15, 2007

Shake It Up!

Bilgisayarsiz gunlerimde neler olmus neler... Yavas yavas yakaliyorum gelismelerin, biraz gecikmeli de olsa.

Mesela, bu yil bizi Eurovision Sarki Yarismasinda Kenan Dogulu temsil etmis ve birinciligi Yunanistan'a kaptirmis:) Hatta Youtube'da Yunan ve Turk gencleri birbirine girip sitesinin bir sure kapanmasina bile sebep olmuslar. Neden bu yarismayi hep gurur meselesi yaptigimizi hic anlamamisimdir. Ulkelerin birbirlerine verdigi puanlar bile aralarindaki politik iliskilere bagliyken hem de. Durum bizim icin hic farketmez ama hep bol kepce dagitiriz. Toplum olarak biraz gurursuz muyuz neyiz. Her iki klibi de izledim. Muzik birbirine inanilmaz yakin. Kenan Dogulu Shake It Up diyor, Sarbel her ne kadar Yassou Maria dese de sarkinin nakaratlari Shake It up! Muzikler birbirine cok yakin. Durustce soylemek gerekirse Sarbel amcanin sarkisini ben daha cok begendim. Belki de Turk muzigine cok yakin oldugu icin. Cok shikidik bir sarki. Her ikisinin de pek kareografisi olmasa da Yunanlilar biraz daha fazla emek vermis gibi gorunuyor. Kendilerini pek sevmesem de tebrik ederim.
Seneye kim gidiyor yarismaya merak ediyorum. Eskiden "kim gidiyor"u belirlemek icin de Turkiye kendi icinde yarisma yapardi. Biz de Tv karsisinda "ay bu sarki ne boyle","sarkici Kiz da pek guzelmis" diye yorumlar yaparak zevkle izlerdik. Hem de yeni yetenekler cikardi ortaya. Tayyip Erdogan hukumetinden sonra bu gelenek bozuldu. Bir sarkiciya hazirlan diyorlar yarisma icin ve olay bitiyor. Yanilmiyorsan ilk yil Sertab Erener gitmisti, gecen sene Sibel Tuzun, bu sene de muziklerini pek begendigim Kenan Dogulu. Bence seneye ya Deniz Sekiyi ya da Sebnem Ferah'i gondersinler. Bekleyip gorecegiz.

Kelebegimden bahsedeyim biraz. Ilk Spring Break'ini yasiyor kizim ve bu pazar gunu son bulacak. Turkiye deki Subat tatili gibi. Bizim tatilimiz sadece 10 gundu ama. Hergun gezmeye gorurulmesine ragmen evde olmak biraz bunaltti Ecenaz'i. Okulunu ozledi, kendisi de oyle diyor zaten. Bugun bana "you are sweet" dedi, yeni cumlemiz bu. Bazen de turkcesini soyluyor "sen cok tatlisin". Okulu tatilde oldugu icin mi yoksa gecirilmesi gereken baska bir donem mi geldi bilmiyorum ama biraz dedigim dedik modundayiz. Patron benim edasimiz da var. Disari cikarken eger giymek istedigi bir kiyafeti aklina koyduysa ya da kendi giymek istiyorsa aksini yapmak mumkun degil. Bugun disari cikarken mesela ceketinin sapkasi poposunun ustunde sallaniyordu ve etiketi dis taraftaydi. Yani ceketin hem icini disina hem de yukarida olmasi gereken bolumu asagiya giymisti. Duzeltmek icin ugrasmadim cunku biliyorum ki cabalar bosuna. Zaten okulda katildigimiz meetingler de bunu oneriyorlar. Bir daha ki alisverisimde "bugun kendim giyindim" stickerlarindan alip yakasina takacagim boyle giyindigi zamanlarda:)
Yakinda bir videosunu daha post edecegim Youtube'a. Henuz bilgisayara alisamadim. Iki hafta onsuz yasayinca evdeki rutinlerim de degismisti. Mesela feci temiz bir ev hanimi oluverdim. Ecenaz'i yatirdiktan sonra parmak uclarimda yuruyerek butun evi topluyordum. (Sese biraz hassasiz da) Bir gunumu sadece hali yikamaya verdim. Kisliklari kaldirdim, yazliklari cikarttim. Ama ne cikartmak; hersey yikandi ve utulendi. Ecenaz'in bebeklik kiyafetleriyle biraz nostalji yaptim; optum, kokladim, durmaktan leke olanlari yikadim utuledim ve yeniden duzenledim.
Tariflerimin cogu bilgisayarimda oldugu icin mutfakta pek vakit harcamadim ama tertemiz bir evim oldu. Sonuc: Bilgisayarsiz kadindan mukemmel bir ev hanimi olabilir. Denendi ve kanitlandi:)

1 yorum: