Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Kasım 14, 2006

Ben Geldim






Kis aylarinin su illet hastaligindan kurtulmus olmak ne guzelmis. Bogaz enfeksiyonu ile baslayip sonra da gribe donen hastaligim, 5 gunluk antibiyotik kuru ve cesitli soguk alginligi ilaclari ile sonunda bitti. 5 yildir grip olmadigim icin unutmusum nasil hissedildigini, 3 gun yutkunamadim, vucut agrisi ve boynuma agir gelen 2 taneymis gibi hissettigim kocaman bir kafayla ugrastim butun hafta. 5 yil sonra gorusmek uzere hepsine bye bye diyebildim cok sukur.

Daha onceki mesajimda yazdigim planlarim tutmadi ama. Haftasonu, evde hicbirseye dokunamadim. Bugun hepsinin acisi cikti. Havanin gunesli olmasindan faydalanarak makinayla halilari bile yikadim:) Zaten bu havalar hasta ediyor insani. Kis kendini bir gosterip bir geri cekiyor. Kasim ayinda coktan olmus olmalari gereken sivrisinekler bile hala ortalarda. Gecen aksam bir tanesi feci sekilde isirdi. Kasintisi yaz aylarinda oldugu gibi delirtmese de kizariklik hala yerinde.

Gecen hafta icinde pek evle ilgilenemesem de mutfakta birkac is basarabildim. Bogaz durmuyor cunku. Annemin unlu sozudur:)
Ne yaptim? Balli baton ekmek yaptim asagida resmi var. Krem karamel yaptim, onun resmi yok maalesef:(


Ve yukarida gordugunuz resimler de bugun beyaz ekmek yaparken Ecenaz'in mutfak dolabindaki sirinlikleri.
Balli baton nefis olmus. Bence yaptigim en guzel ekmek. Krem karamelin sekeri biraz az olmustu ama ilk deneme icin fena degil. Bu kadar kolay oldugunu bilsem cok daha once yapardim. Bayilirim sutlu tatlilara.

Ecenaz'in okulu ile ilgili bir gelisme yok. Cesitli sebeplerler de Ocak ayinda okula baslamasinin daha dogru olduguna karar verdik. Hala arastirmalarimiz devam ediyor. Ziyaret etmeyi planladigim 5 okul daha var listemde. Bakalim son karar hangisi olacak. Okula baslamadan ucundan kiyisindan tuvalet egitimine basladim. Nasil gidiyor? Felaket:)) Altinda hicbirsey olmadan dolastiriyorum, sonra 15 dk tuvalette oturup muhabbet ediyoruz, bazen suyu bile aciyorum yardim etmesi icin, tik yok.
Salona geri dondukten kisa bir sure sonra halida nereye cis yaptigini gosteriyor. Okula baslamadan ogretebilirsem cok iyi olacak cunku baskasinin bezini degistirmesi konusunda cok hassas ve utangac.
Ecenaz'la ilgili buyuk bir gelisme var ama. Yaklasik 1 aydir kendi kendine uykuya daliyor. Bizim icin cok buyuk bir adim. Dogdugundan beri kisa donemlerde yaptigi bu isi artik gece ve gunduz uykularinda rutin haline getirdi. Eskiden uykuya dalana kadar biz de yerde yatiyorduk, simdi yatagina birakip, bye bye, night night, gorusuruz, i love you seranatindan sonra odayi terkediyoruz. Bir de su gece uyanmalarini kesersek hersey mukemmel olacak.

Baska buyuk haber; bir hafta yazamayinca herseyden kisa kisa karmakarisik bir yazi cikiyor iste boyle ortaya, halamiz evlendi cuma gunu, yani Ecenaz'in halasi. Buradan bir kere daha tebrik edip, omur boyu mutluluk dileyelim. Arzu tebrigimizi biraz gec alacak ama olsun. Simdi balayindalar sonra yemeklere gitmeler, misafir agirlamalar derken bir bakmis 2 aylik evli. Zaten sonra nasil gectigi anlasilmiyor.
Kendi dugunum geldi aklima:))) Cok komikti benim dugunum. Simdi dusundugum zaman yaptigim bir suru hata buluyorum. Yanlis kuafor secimi, gelinligimin eteginde yaptigim cizim hatalarim, bazi konuklarla konusurken sacmalamam, neden taki merasimi yaptigim... liste uzar da uzar... Hele bir hatam var ki soylesem bilmeyenler kucuk dilini yutar ama soylemeyecegim, lutfen bilen arkadaslar da yazmasinlar. Hala yazili olarak gormeye hazir degilim:) Ama guzel olan birsey var ki yaptigim buyuk kucuk butun hatalarin bana kazandirdiklari. Mesela o kuafore bir daha adim atmadim:)))))))))
Eminim herkesin kendi dugunuyle ilgili komik hikayeleri ya da pismanliklari vardir.

Ben su ekmegin resmini de mesaja ekleyip gideyim artik cunku sabahin 6 sindan beri ayaktayim. Ecenaz biraz abartarak bugun 6 da kalkti da...
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. teyzoş nolur yazsana düğünde yaptığını acayip merak ettim ya en azından sadece bana mal at valla kimsye sölemmem:)))))

    YanıtlaSil
  2. Annene sor teyzecim:))

    YanıtlaSil