Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Kasım 17, 2006


Ecenazin bugun cekilmis bir resmi. Bu kadar buyudugune ben bile inanamiyorum. Resimde oldugundan daha da buyuk cikmis. Daha 2,5 yasinda bile degil. Bugun keyfi biraz daha yerindeydi. Bir haftadir kaka problemimiz vardi yine. Cani cok acidigi icin mumkun oldugunca iceride tutmaya calisiyor. Doktorunun tavsiyesi ile ilave bir ilac daha verdik bugun, kas yumusatici. Ecenaz'in butun hayatini etkiliyor bu problem. Eski evimizde ikinci kattaki komsumuzla neredeyse bogaz bogaza gelmistik bu yuzden. Ilginc degil mi? O zamanlar Ecenaz henuz ilac kullanmaya baslamamisti ve her tuvaletini yapisinda yeri topuguyla tekmeliyordu, onlarda gurultuyu bizim bilerek yaptigimizi dusunerek surekli sikayet ediyorlardi. Zaten Ecenaz'in haline kahrolup onunla birlikte agladigim bir aksam asagidan tavana vurmaya basladilar ben de butun gucumle yeri yumrukladim. Elimin agrisi bir hafta gecmemisti. Ertesi gun kira kontratina aykiri davrandigimiza dair bir kagit geldi ofisten. Ucuncuden sonra atiliyoruz apartmandan. Biz bir tanede kadik cok sukur. Ama acisini fena cikartmistim. Arabalarini parketmemeleri gereken yere koyduklari bir gun, surekli yapiyorlardi bunu, polisi aradim. 5 dk sonra polis kapidaydi ve ceza kagidini uzatti alt komsumuza. Ne kadar ceza odediler bilmiyorum ama benim biraz da olsa icim rahatlamisti. Evde huzurumuz iyice kacmisti ve gurultu konusunda cok hassaslastik, ev de kucuk gelmeye baslamisti zaten ve tasindik. Iyi ki tasinmisiz. Simdiki evimi daha cok seviyorum. Apartman kompleksi onlar yuzunden tasindigimizi dusundugu icin cok buyuk bir indirim yapti ve butun mutfak esyalarimi yenileri ile degistirdiler. Hatta banyolardan bir tanesindeki kuvet bile yenilenmisti.
Ilk tasindigimiz zamanlar Ecenaz'in halini gormeliydiniz. Geceleri uyandiginda sut isteyip oda kapisi yerine elbise dolabinin kapisini gosteriyordu. Uzun sure karanlikta diger odalara gidemedi. Ayni sorunlari ben de yasamistim aslinda. Hakus evde degilken banyoya giremiyordum mesela. Birinci kat oldugu icin daha urkutucu gelmisti. Konu nereden nereye geldi. Su asagida gordugunuz 3 silahsorler var ya... Ecenaz onlarsiz yatmiyor. Eger yataginda degillerse " Tasvan'i, Manda'yi, Pingu'yu getirir misin" diyor bana.
"Tavsan, Panda, Penguen" demek oluyor tabii. Dun aksam neredeler diye sordum istediginde "Salonda koltukta" diye yerini bile soyledi.



Size daha komik bir sey anlatayim bugun yaptigi. Isten geldikten sonra e-maillerimi kontrol ediyordum, Hakus da ise gitmek icin hazirlaniyordu. Ecenaz kusumuza " What's going on" diye sordu, kus ne cevap verdi annecim dedim "What's up" dedi diyor. Kimden ogreniyor bunlari diye sorarsaniz, babasindan maalesef. Bir de bana bazen "cingon" diye sesleniyor, ispanyolca bir kelime, Hakus'un isyerinde Meksikalilardan ogrendigi birseymis. Anlamini bilmiyorum ama eminim iyi birsey degil.



Gelelim benim marifetlerime. Yukaridaki ekmegi ben yaptim. "Sesame Seed Bread" yani Susamli Ekmek tarifin adi. Arkadasimdam odunc aldigim bir kitapta buldum tarifi. Begendigim diger tarifleri de ekmek dosyama geciriyorum yavas yavas. Bu ekmek diger yaptigim ekmeklerden farkli olarak bugday unu da iceriyor. Hakus begenmez diye dusunmustum, cunku sevmiyor bugday ekmeklerini, ama cok begendi. Ya da bana oyle soyluyor:)
Bu evde ekmek yapma isi zevkli ama cok ekmek yemeye basladik bu yuzden. Ben haftada 2 dilim ekmek yemezken simdi gunde en az 1 dilim yiyorum, bazen 2 ye 3 e bile cikiyor. Ortalama 1 dilim diyerek belki de kendimi kandiriyorum. Bikini giyme aylari gelidiginde cok pisman olacagim biliyorum. Bu yaz sonu cok baktim mayo almak icin ama bulamadim icime sinen bir tane. Artik bikini beni asmaya balsadi. Ahh ahh nerede su 50-55 kilo oldugum bir gram yagsiz gunler:))
Ben size tursumun nasil oldugunu soylemeyi unuttum galiba. Yaklasik 2 hafta once yemeye basladik. Super olmus. Bir buyuk, iki kucuk kavanoz yapmistim. Tursuyu actigim gun iki arkadasim bendeydi kucukleri onlara verdim, cok begenmislerdi. Biz de bizimkini yarilamak uzereyiz. Hakus'a bu bize bu kis yeter mi diye sordum, "eger kis aralik ayinda bitiyorsa, yeter" dedi:)) Her yemege tursuyla oturuyor artik.

 Posted by Picasa

2 yorum:

  1. hay allah, bu kaka problemi bende de olmustu. tam 15 gun tuttum. sonra yeri tekmeledim , o esnada komsu geldi, poliste yaninda , korkudan yapiver misim. yaa yaa..

    YanıtlaSil
  2. Evren'cim,
    Ecenaz'la ortak tek probleminiz bu olur umarim;)

    YanıtlaSil