Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Ağustos 11, 2006

ECENAZ BABASIYLA MARKET ALISVERISINDE

Uzun zamandir bu resimleri koymak aklimdaydi ama bir turlu sira gelmemisti. Yazacak bir sey bulamayip, herkes de daha fazla resim koy diye israr edince kismet bugune oldu.



Ecenaz'la alisverise cikmak ayri bir marifet gerektiriyor. Ecenaz bu isi babasiyla yapmayi bana tercih ediyor cunku babasi daha yumusak yuzlu.








Araba'dan indigi andan itibaren problemler basliyor. Alisveris arabasi buyuk sorun mesela. Icine veya ustune oturmaktan cok surmeyi seviyor. Eger benimle gittiyse alisverise 2 secenegi var sadece. Ya icine oturacak arabanin ya da cocuk bolumune.







Ama, babasiyla gitmisse yere inme ve arabayi surme secenegi de var. Hakan genelde ufak eksikleri almaya gittigi icin cok dolasmasi gerekmiyor, izin veriyor inmesine. Ama benimleyken kesinlikle yasak. Bir keresinde cok huysuzlanip alisveris arabasindan inmek isteyince butun aldiklarimizi birakip magazayi terketmistik.





Iste Ecenaz'in yapmak istedigi seyin resmi bu. Araba onun icin o kadar buyuk ki onunu goremeyip herseye ve herkese carpiyor. Bizim arabaya dokunmamiz kesinlikle yasak. Bu sartlarda aliveris yapilir mi?








YORUMSUZ!!!!!













Biraz da olsa bu problemi hallettik sayilir artik. Alisverise listesiz cikmiyoruz mesela. Genelde listeyi magazadaki siralanisina gore yapiyorum, hep ayni yere gittigimiz icin artik hangi rafta ne var biliyoruz. Boylece daha kisa bitiyor alisveris. Aldigimiz seyleri arabaya koymasi icin Ecenaz'a veriyoruz, yardim ettigi icin miziklanmasi biraz gecikiyor.




Odeme sirasi gelince de, bu sefer arabadakileri bize geri veriyor ki en sevdigi bolum burasi. O bile ogrendi nasil yapildigini, bazen urunleri scanner'a kendisi tariyor.

Iste bizim alisveris maceramiz boyle. Bazen cocuksuz olanlara ozeniyorum, saatlerce dolasip yeni seyler denemek icin farkli urunler bulma sanslari var cunku.

Buradaki cocuklu arkadaslarimizla bu konulari konustugumuzda hep ayni sonuca variyoruz. Restorantda mama sandalyesine oturmamak, alisverisde arabaya oturmamak, zamansiz aglama krizleri hep Turk cocuklarina ozgu birsey. Hic annesinin ya da babasinin kucaginda yemek yiyen, amerikali, hindistanli, meksikali cocuk gormuyoruz sadece bizim cocuklarimiz yapiyor bunlari. Alistirmakla ilgili birsey de degil. Biz kendi basina oturmaya basladigindan beri deniyoruz ama bir turlu basaramadik. Genlerle ilgili sanirim.

Guler Anneannesine tesekkur ederiz, ben isteyken babasiyla ciktigi market alisverisini cep telefonuyla resimledigi icin.

4 yorum:

  1. kiziniz pek sekermis masallah :)

    YanıtlaSil
  2. Selam!
    ben aylin. Resimler cok tatli.Blogunu okumayi seviyorum. Beni ileride neler bekliyor onu ogreniyorum bir yandan cok hosuma gidiyor. Sevgiler
    A

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Aylin,
    Sorma su donemler neler cektigimizi, klavuz olabiliyorsak ne mutlu bize.
    Senin bidigin resimleri gordum ben de, Bob'un kopsayi olmus buyudkce. Hakan'a gosterdim resimleri, inanamadi.
    Deniz'i op bizim icin

    YanıtlaSil
  4. teyzecim bi kız bu kadar tatlı olabilir ya o üstündeki mor badi de çok yakışmış maşallah valla dikkat edin yeğenime

    YanıtlaSil