Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Ağustos 21, 2006


DALLAS AKVARYUM

En komik resmi uste koydum. Taklitciligin bu kadari olur yani:) Bizi unuttu bu amcayi takip ederken

Son haftalarda bikmadan seyrettigi "Nemo" filminde baligin gercegini gorunce boyle sevindi



Kopekbaliklarinin etrafinda yuzmesi (arada kocaamaaaan bir cam olsa da)

insani biraz korkutuyor

Ama bizimkiler hic de etkilenmis gibi degiller

"Gus Gus"



Tarantuuulaaaaa!!!


Bunlar da cesur ziyaretciler;0






Ecenaz once korktu bu baliklardan, etraftaki cocuklarin oynadigi gorunce o da oynamaya basladi



Mini penguslar



Etrafta, cocuklariyla bogusmayan bir aile gormedigimiz icin aile resmi cektiremedik, ben sizin icin bir araya getirdim. :)



4 yorum:

  1. ANNESI LUTFEN TEMBELLIGI BIRAK
    YAZMAYA DEVAM ET.BU COK GUZEL BIR OLAY. YAZDIKLARINLA BERABER BENDE ORADAYMIS GIBI OLUYORUM. HELE ECENAZ ICIN COK GUZEL BIR SEY.ANNESININ SEVGISINI HISSETTIKLERINI BUYUDUGUNDE OKUDUUGU ZAMAN NELER HISSEDECEK KIMBILIRÇ BIRDE HERKES BU DUYGULARINI SONRADAN YAZAR. OYSA SEN GUNU GUNUNE YAZIYORSUN HARIKA BIR SEY.BASKALARINI BILMEM AMA BEN OKUDUKCA COK BUYUK KEYF ALIYORUM. YAZABILDIGIN KADAR DEVAM ET LUTFEN.
    ZOR OLURMU BILMEM AMA BUNLARI BIRDE PRINT ETSEN HARIKA BIR ESER BIRAKMIS OLACAKSIN INAN.BU HER COCUGA NASIP OLMAZ SEVGILER.

    YanıtlaSil
  2. teyzem bi kere akvaryumlara bayıldım ama en çok bayıldığım şey ecenazın eniştemle beraber oturarak çekilmiş resmi tam bir genç kız gibi ya inanamıyorum sen kesinlikle yazmaya devam etmelisin acayip keyifli ya

    YanıtlaSil
  3. o kadar ımrendım kı fotograflara bakarken gercı bız de cok sanslıyız senın sayende yegenımızın hayatındakı tum guzellıklerı nrdeyse an ve an yasıyoruz. ama cok ozledık ucunuzu de halasının yerıne kocaman opun sırınımı. bu arada nemo nun resmı yok mu ben de merak ettım.

    YanıtlaSil
  4. http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-31,GGLG:en&q=nemo

    Halasi askolsun nasil bilmezsin Nemo'yu.
    Yukaridaki linke tikladiginda google buldugum bir nemo resmi gorebilirsin. Ama biz Nemo dan coktan vazgectik. Simdilerdeki favorisi "Chicken Run" ve "Pingu"

    Hele bazen "nup nuuup" diye pingu taklidi yapiyor, yersin Ecenaz'i.
    Optum canim
    bye
    MUge

    YanıtlaSil