Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Mayıs 22, 2007

Yeni Video


Butun yaptigim mamalarin resimlerini tek bir dosyada topluyorum bilgisayarimda. Adi da "ekmeklerim". Cunku mutfakla kaynasmaya ekmek yapmakla basladim. Bu kadar cok resim birikecegini hic dusunmemistim dosyada. Bu yuzden hic organize etme ihtiyaci hissetmedim. Yani resimlerdeki hic birsey isimlendirmemisim, icinde gruplara ayirmamisim. Hafizama fazla bir guven duygusu galiba biraz da...Simdi bakinca adini hatirlamadigim hatta sizin bile gormediginiz bir suru resim var.
Kendimi de sasirtarak ben hala bunalmadim bu isten. Ilk gunku zevk ve heyecanla yapiyorum ekmeklerimi. En cok da yogurma bolumu hosuma gidiyor. Butun gunun stresini hamurdan cikariyorum sanki:) Boylece daha guzel kabaran ekmeklerim oluyor.
Iste bu resim arsivimi karistirirken cikti karsima. Pismemis halini bile resimlemisim, bu da bir ilk galiba benim sayfam icin. Maalesef ne tur bir ekmek oldugunu hatirlamiyorum. Degisik tariflere ayni sekli vermisligim de oldugu icin bulunmasi epey bir zorlasiyor. Neyse gec de olsa sizlerle bulustu.

Asil mesaj yazma amacima gelelim. Bir sure once Ecenaz'in iki videosunu eklemistim sayfaya. Iste bu da ucuncusu. Onumuzdeki hafta gelecek anneannemiz icin hazirladigimiz yatak simdiden isgal edildi. Hadi bakalim:)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder