Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Mayıs 15, 2007

Field Day...


Okulumuzun kapanis tarihi yaklasirken guzel bir gun organize edilmis. Field Day.
Gectigimiz cuma gunu cok eglendik biz bu gunde. Biz diyorum cunku hepimiz oradaydik. Ecenaz icin oldugu gibi bizim icin de ilkdi. Diger ailelerle tanismak icin de iyi bir firsat diye dusundum. Okulun etrafinda butun faaliyetler icin birer bolum hazirlamislar. Cocuklar sinif halinde bir etaptan otekine geciyorlar. Tabii ki biz de baslarinda. Hatta Ms. Sheryl butun ailece katilacagimizi duyunca bize dort ogrencisinin sorumlulugunu da verdi. Asagidaki resim bizim takim, Hakus haric.
Ilk bolum cocuklarin hayvanlarla tanismasi. Kuzu, keciler, tavuk, hindi, domuz ve tavsan vardi bu bolumde. Hayvanlarin tuylerini kasagiladilar, beslediler, oynadilar. Benim gibi Ecenaz da hayvanlarla dolu citin icine ilk girdiginde biraz urktu. Sonra arkadaslarindan da aldigi cesaretle butun hayvanlara okundu.


Butun gun boyunca bizimle olacak diger dort cocukla tanismamiz ve
birbirimize isinmamis biraz zaman aldi. Onlar icin bizim ismimizi soylemek zordu bizim icin de onlarin ismini hatirlamak. Neyseki herkesin sirtinda bir isim etiketi vardi. Resimde benim yanimdaki okulun en uzun boylu kizi Anusha, onun yanindaki Hannah, Chelsea, Vandita ve hep siraya girme problemi olan benim kizim:)
Ms.Sheryl "grup liderinizi bulun" dedigi anda hepsi yanimizda bitiveriyorlardi.
Bu arada Chelsea Ecenaz'in favorisi. Ama hepsi de ona ablalik yapiyorlar. Cok hosuma gitti.


Hayvanlarla gecen 20 dakikadan sonra kopuk ve belde cember cevirme bolumune gectik.
Ecenaz henuz "hak aramak" ya da "uyanik olmak" tabirleriyle tanismadigi icin, sinirli sayida olan bazi oyuncaklarla oynama firsatini cok zor elde etti bu bolumde. Kopuk sikan tabanca mesela.
Biraz da yuregi elvermeyen anne sifatiyla benden yardim gordu tabii;)
Belde cember cevirme en cok Hannah ile Anusha nin hosuna gitti. Hem gecen seneden gelen tecrube hem de boy avantaji sebebiyle. Ben de denemeyi cok istedim ama daha yeni yuzyuze geldigim diger ailelere rezil olmak vardi isin ucunda. Gozum yemedi. Belki seneye.

Not: nasil olduysa tum resimleri ayni mesaja koymayi beceremedim. Bir sonraki mesajda kaldigim yerden devam edecegim. Gunun en eglenceli kismi, tabii ki Ecenaz icin, piknikten onceki bolumdu. Pony Ride!!!!
Ta ta ta taaaaa
Az sonra:)))
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder