Lilypie Kids Birthday tickers

Pazar, Mayıs 20, 2007

Anneler gunu


Iste benim icin cok anlamli bir hediye...
Hakus, hamile kaldigimdan beri bana anneler gunu hediyesi alir, benim ona babalar gunu hediyesi aldigim gibi. Ama bir turlu caktirmamayi beceremez, hediyeyi almadan once mutlaka bir fikrim olur ne olduguyla ilgili.
Bu sene hepsi degisti. Baba-kiz iyi bir isbirligi yapmislar, herkes kendi capinda uzerine duseni yapmis.
Bu sene bir degil uc hediye aldim. Super.
Ilki- sheraton da anneler gunu brunch'i.
ikincisi-Ecenaz'in okulunda hazirlanan kart ve
ucuncusu de- hayatimdaki en onemli iki kisinin resminin icinde bulundugu, uzerinde ismin yazan gumus bir anahtarlik.
Hepsine bayildim. Ama gordugumde gozlerimi yasartan hediye, okuldan gelen kartti. Kullanmaya kiyamadigim anahtarligima da bugun anahtarlarimi taktim.

Bir daha ki anneler gununde Ecenaz dort yasinda olacagi icin daha sulugozlu bir anne olacagimi saniyorum. Onun agzindan dokulen guzel kelimeler yuregimi parcaliyor cunku.

Dedim ya bu sene hersey tersine dondu diye, babalar gunu hediyesinin adini dun koydum ve Hakus'a da ustu kapali soyledim. Yine de bir aksilik cikmasi ihtimalini goze alarak buraya yazmiyorum. Yari surpriz olsun:)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder