Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Eylül 01, 2006

Cok Yasa...

Ben hapsirdiktan sonra Ecenaz bana "cok yasa" dedi bugun ilk defa. Bir garip oldum duyunca ve cok hosuma gitti.
Teyp herseyi kaydediyor, istediklerini de istemediklerini de. Evde konusurken cok dikkatli olmak zorundayiz artik. Sadece evde de degil aslinda, disarida duyduklarini da ogreniyor. birkac ay once cok kotu bir kelime ogrendi "sh't", elinden birsey dusurdugunde ya da istedigi birsey olmayinca kullanmaya basladi. Kelimeyi "shoot" a cevirene kadar gobegimiz catladi. Gecen gun dolabinda elbisesini asmaya calisirken aski elinden dusunce "shoot" dedi. O kadar sekerdi ki insan kizamiyor.

Bazen Ecenaz'i benim soylediklerimi sessizce arkamdan tekrar ederken buluyorum. Ezberliyor. Bugun disarida baska birisiyle de ayni seyi yapti.

Simdi pirt ve girk yaptiktan sonra "excuse me" demeyi ogrendi. Bazen "anne pirt yaptim excume" diyor bana. Ama o excuse me yi duymaniz gerekir, onun soyledigi sekliyle yazamam, katlediyor kelimeyi. Cok komik. Bir de askim deyisi var "ak$kim".

Hakan gecen gun yeni bir program buldu Ecenaz icin. Kilitleniyor karsisinda. "Eebee's". Bebekler icin yapilmis program ama cok hosuna gidiyor. Kablolu Tv sirketimiz degistigi icin eski favorilerini seyredemiyor artik. Arada bir "Hi5" krizi turuyor ama yeni aldigimiz cizgi film dvd leri ile unutturuyoruz. "Nemo" dan vazgectik artik. Yeni olmazsa olmazimiz "chicken run" . "Anne ben tavugu seviyom,ac" diyor. Biter bitmez de "bi daha" Bugun magaza da ayni dvd yi gordu "aaaa tavuk, ayniiiisiii, ac" demeye basladi. Bizimkinin evde oldugunu anlatinca da "eve gidince ac".

Bugun kizimla casual friday yapip sinirlari zorladik ve aksam 9 girdik eve. Evin onune geldigimizde "gece oldu, eeee?" diye soruyor, biliyorum ki nabiz yokluyor eger evet dersem daha eve girmeden mizimaya baslayacak, duymamazliktan geldim, ama cevabi alana kadar sormaya devam. Eve geldigimizde cevabi alinca mizmiz miz, coraplariyla yatti. soyunmak istemiyor.

Son bir aydir beni ve Hakan'i ise gonderirken cok agliyor, niye bilmiyorum. Ben ilk calismaya basladigimda 15 gun kadar yasamistik bu problemi, ondan sonra alismisti simdi niye geri geldi merak ediyorum. Dun arkamdan 25 dk aglamis. Hakan hergun benimle beraber veya benden hemen sonra disari cikariyor. Mutlaka aglamasinin bir sebebi vardir ama henuz cozemedik.

Yine haftasonu geldi, bu 2 gunun nasil gectigini anlamam ben ev isleriyla ugrasmaktan. Ama bu hafta pazartesi de calismiyorum, labor day dolayisiyla. Kizlar biraraya gelmeyi planliyoruz, bakalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder