Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Eylül 11, 2006

Hersey benim!!!
Yeni bir donem basladi bizim icin. Hersey benim!
Yataginda yatacak yer kalmadi kendisi icin. Butun esyalarini doldurdu oraya. Almayi denersen, kulaklarini sagir edecek sekilde bagirmakla baslayip, aglama seranadiyla 15 dk.ni zehir ediyor.
Bu aksam biraz azaltmayi basardim ama iyi geceler opucugumu kaybettim. Iki koltuk yastigi, 4-5 oyun kubu, benim kumas kemerim, babasinin kravati, kendi bas havlusu ve birkac incik cincikla kurtardik.
Hersey onun ama izin istersen paylasabilirsin. Bir de onun haberi olmadan herhangi birseyini ortadan kaldirmak, kesinlikle yasak.
Bugun salonun ortasinda duran caprisini cekmecesine koyayim dedim, arkamdan aglayarak hisimla bir kosusu var, gormelisiniz. "Kaldirmaaa"
Evimizin halini hayal bile edemezsiniz. Biz ipin ucunu biraktik artik.
Ama cok terbiyeli, "gider misin", "juice verir misin", "acar misin" bazen lutfen ya da please i de ekliyor. Hersey "misin" la bitiyor.
Bugun, yine "onun olan" mutfak havlusunu elinden almayi denerken, birakir misin? demeye calisti ama cok komik bir versiyonu cikti.
Cocuklarin algilama gucu beni bir kez daha cok sasirtti. Agzinizdan cikan her kelimeyi cok dikkatli secmeniz gerekiyor. Ailece Boston'a gitmeye karar verdik gecen cumartesi gunu ve ayni gun ucak bilatlerimiz aldik. Aklimizdaydi hep ama bir turlu kesin karar verememistik. Ecenaz'i yolculuga hazirlamak icin, anneannesi gibi ucaga binecegimizi, Boston'da dayisini ve Melis'i gorecegimizi anlattim. "ucaga binersen, dusersin" dedi bana. Ilk iki gun neden boyle soyledigi anlamadim, hatta korktum bile. Sonra buldum sebebini.
3-4 hafta once haberleri izlerken, bir ucak dusme haberi vardi. Olenlerin arasinda bir de bebek oldugunu duyunca gozlerim yasardi. Ecenaz beni daha once oyle gormedigi icin aciklamam gerekti ben de anlayacagi sekilde anlattim. Yani anlattigimi sandim. Galiba biraz daha basit bir dil kullanmam gerekiyormus. Birkac kez daha denedim anlatmayi ama hala dusersin diyor. Insallah havaalaninda problem cikarmaz.
Bu ayin 22 si ile 25 arasinda orada olacagiz. Cok fazla resim cekmeyi planliyorum. Gelince hepsini buraya post ederim.

2 yorum:

  1. lütfen ecenazın yeni özelliklerini keşfederken bizim içinde keyif alarak yaşa sizleri seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Bunu yazan olsa olsa Hatice'dir?
    Peki ablacim,sen yeter ki iste.

    YanıtlaSil