Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Eylül 08, 2006

Yogurt Bardaga Konmaz, Tabaga konur!!!!


Bugun cok yoruldum isyerinde, eve geldigimde kafami yastiga koyup uyumaya hazirdim. Tabii ki mumkun degil, artik Guler anneannemiz de yok. Babamiz da ise gidecek.
Ecenaz'a sirnasmaya calisirken Guler anneannemiz aradi. Kamerali gorusme yaptik. Hemen butun raporlar verildi anneanneye. Yavrumun etrafinda simariklik yapacagi kimse yok, anne-babadan da bikti. Guler abla, aman disin mi agriyor kizim der demez, dudaklar buzulmus aglamaya hazir pozisyona geciyor.

Bankaya gitmem gerektigi icin kisa kestik gorusmeyi, sonra da sebze almaya gittik kizimla. Alisveriste yeni bir taktik daha buldum. Poseti Ecenaz'a veriyorum,aldigim sebzeleri de kucagina koyuyorum, o posetliyor. Yasi ilerledikce daha cok yardim etmek istiyor. Belli bir yastan sonra da isten kacma yollari arayacak:)

Eve geldikten sonra Ecenaz ortadan kayboldu. Odasina gitmis, kapida beni gorunce "gider misin". Git degil gider misin, kibar kizim benim. Yalniz kalmak istemesinin ozel bir sebebi var. Kaka yapiyor. Bugun cok kotuydu ama. Ilac kullanmaya baslamadan onceki durumuyla ayniydi. 1 saatin sonunda onunla beraber ben de agliyordum. 27 aylik kizimda kocaman bir hemoroid var. Defalarca doktora gitti bu yuzden, hatta doktoruna guvenmedim baska bir doktora goturdum, cozum bulamadilar. Umarim kimsenin cocugu bu problemi yasamaz. Sonra oyla rahatladi ki yavrum, bir kagit parcasiyla 15 dk kendi basina oynadi.

Ben de bunu firsat bilip, yarin icin onlara yemek hazirlamaya basladim. Ecenaz ilk defa baklava yedi dun. Daha once cok teklif ettim ama tadina bile bakmadan hayir diyordu. Pazartesi gunu Selin'in yedigini gorunce denemeye karar verdi galiba. Bugun ben isteyken babasini "kofte yiycem" deyip firina goturuyormus. Hakan firindakinin baklava oldugu anlatmis ama o koftede israrli. Istedigi baklava aslinda, sadece ismi kofte. 2-3 parca yemis.
Ben de yarin icin kofte yapip baklavayla yanyana koymaya karar verdim.
Ben kofte yaparken salondan bana sesleniyor "napiyosun" sonra gelip yaptiklarima bakiyor. Koftenin soganini o dogradi:))) Mutfaktaki tum elektrikli aletlerin dugmelerine o basmak zorunda oldugu icin, sogan onun isiydi.
Baktim uslu duruyor, bir de corbaya basladim. Yogurt corbasini cok seviyor. Olcmek icin yogurdu bardaga koyuyorum. "yogurt bardaga konmaz, tabaga konur" dedi bana.Aynen yazdigim sekliyle, net bir sekilde soyledi. Butun yorgunluguna degiyor bunlari duyunca. Herseyi unutuyorsun. Birkac saniye icin bile olsa kafasindan neler gectigini, dusunme seklini cok iyi anliyorsun. Cok guzel birsey.
Eger "way bee" diyorsaniz bir de bunu dinleyin.

Ecenaz'a tirmanirken, oradan buradan atlarken dikkatli olmasi icin surekli uyariyoruz. Dusersin, burnun kirilir, agzin kirilir, kafana dikkat et, doktora gideriz gibi. 2 yilda 5 acil servis ziyaretimiz oldugu icin, hepsini cok iyi biliyor.
Ecenaz tum bunlari biraraya getirmis, biz dusersen ne olur diye sordugumuzda "agziiim, burnuuum, kafaam kiriliiir, kanaar, doktora gideriz" diyor. Bugun anneannesiyle konusurken bir sey daha ekledi bu cumleye, "doktor igne yapar".

Simdi Hakan geldi, butun bunlari bir de babasina anlatip sonra da yatakas, yarin is var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder