Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Temmuz 16, 2007

Dans Delisi!!!

*Anne bana muzik acar misin?

Ben yemek yaparken surekli karsimda duran bilgisayar, benden cok Ecenaz'a hizmet ediyor. Bilgisayarin mutfaktaki yuksek barin uzerinde durmasinin iki sebebi var. Yemek tariflerimi kolayca uygulamak ve Ecenaz'in ulasim bolgesinden uzak tutmak. Bilgisayara dokunamasa da annesini kullanarak her istedigini yapiyor alette. Muzik acildiktan sonra da iste bu hale geliyor:)

Ecenaz'in ilk kumbarasini o dogmadan cok once odasini hazirlarken almistim. Kocaman pembe seramik bir domuzcuk(piggy bank). 11 aylik oldugunda ben ise gitmeye baslayinca cok isimize yaramisti. Evden ayrilmadan once 10-15 dakika nereye ve neden gittigimi ve ne zaman gelecegimi anlatiyordum. Hem soylediklerimi pekistirmek hem de para kavramini ogrenmesi icin isten eve geldigimde de birkac metal para veriyordum. Tabii o paralar da dogru kumbaraya. O kucuk paralar baska bir hizmet daha gordu sonra. Tahmin ettiginiz gibi harcama kismindan bahsetmiyorum:) Ecenaz, bizim gozetimimizde kucuk objelerle erken tanistigi icin hic bulduklarini agzina atma girisiminde bulunmadi. Ama tanidigim bircok cocuk gibi ayakkabi alti yalamisligi vardir...
Neyse kumbaralarindan bahsediyorduk. Ikinci kumbarasi Yusuf abisinden geldi, ucuncusunu Sibel ablasi Newyork'tan getirdi ve dorduncusu asagida resmini gordugunuz. Kendisinin begenerek aldigi ilk kumbara.
Bugun eve getirdikten sonra hemen icini doldurdu hevesle ve ayni hizla alt tipasini acarak bosaltti. Tecrubeliyiz ya kumbaralar konusunda.

Ecenaz'dan ilginc sorular gelmeye devam ediyor. Son iki haftadir okulumuzun hediye ettigi kitabi okuyoruz yatarken. Cesur olmaya calisan ve tilkiden korkan bir tavsanin hikayesi. Kitap okumamiz bittikten sonra gelen standart soru her zamanki yerinde duruyor;
*Annesi yanimda biraz yatar misin?
*Tabii
*Annesi rabbit niye boole yuruyo? (yatagin icinde elleri ve ayaklari uzerinde yurumeye basladi)
*Daha hizli gidebilmek icin
*Neden bizim gibi hizli gidemiyo lar?
*Cunku hayvanlar dort ayak uzerinde yurumek icin yaratilmis
*Ama Mumble la Yamon(ramon) booolee iki ayak uzerinde gidiyo (happy feet filmindeki penguenler)
*%^#@*



Sonunda katmer pogacalari istedigim kivamda yapabildim. Bu ucuncu denemem. Ilk ikisinde kat kat olmak yerine acma gibi pufpuf olmustu. Bir arkadasimin tavsiyesi ile hamuru un yerin nisasta ile actim ve aralarina bolca tereyagi surdum. Firindan ciktiklarinda hepsi citir citirdi.
Resimdeki diger seyin ne olduguna gelince, gece Hakus'un isten gelmesini beklerken acikinca atistirdigim seylerden birisi bu. Aslinda kahvalti icin saglikli bir alternatif, hele aceleniz varsa. Icinde ne var?
Musli(muesli)
Kuru Uzum
Ceviz
Bal
Meyve (evde ne varsa, resimdeki Mango)
ve yogurt
Sutte de konulabilir ama benim tercihim yogurt. Cok saglikli bir atistirma degil mi?

Saglikli...

Ecenaz bana arabalari ile yumurta pisiriyor!@$

*Annesi patlican da ister misin? Cok saglikli

Once Ecenaz'i sonra da yaptigi patlicanli yumurtalari afiyetle yiyorum.

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder