Lilypie Kids Birthday tickers

Perşembe, Temmuz 26, 2007

Daha Neler Bulacagim!!!


Su internet alemi dipsiz bir kuyu gibi, hergun yeni seyler ogreniyorum. Ama sonuncusu "bu kadari da fazla" dedirtecek cinsten.
Hepimizin genclik yillarinda yaptigi kiyafet odunc alma isini ticarete dokmusler. Alani daraltip sadece cantada uygulamislar ama. Nasil mi?
Aylik belli bir ucret oduyorsunuz, kiralamak istediginiz cantanin marka ve kalitesine gore degisiyor tabii. En ucuz kreasyon $5, en pahalisi $175. Internetten begendiginiz ve siparis ettiginiz canta evinize postalaniyor, istediginiz kadar kullanabiliyorsunuz. Caniniz mi sIkIldI? yenisi siparis verip, onu teslim alinca eskisini geri gonderiyorsunuz. "Cok begendim geri vermek isteyorum" derseniz de satin alma sansiniz var.
$175 aylik ucret odediginiz kreasyonun icinde yok, yok. Coach, Chanel, Donna Karan, Burberry, Christian Dior...
Bahsettigim bu cantalarin satis fiyati $300 ile $1000 arasinda degisiyor.
Bu web sayfasini bulunca lise ve universite yillarim geldi aklima. Ozel gunler icin yapilan degis-tokuslar, odunc almalar, odunc aldigini baskasina odunc vermeler:) Bir donem sadece odunc veren konumunda olup, kucucuk arabamin arkasinda geri alabildiklerimi tasir hale gelmistim. Arka camin onunda unuttugum siyah bir bluzum de, gunesten rengi solarak cope gitmisti.
Konu cok kapsamli ve benim de anlatacak cooook hikayem var. Biz en iyisi burada birakalim.
Ben goreyim su sayfayi diyorsaniz, tiklayin.

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder