Lilypie Kids Birthday tickers

Pazartesi, Nisan 23, 2007

Palyaco...


Kelebegim, sincabim, simdi de Palyacom...


Baliga bir sure ara vercegimi yazmistim ve de oyle yaptik. Ben yine de markette gordugum tazecik sardalyalara dayanamayip aldim ve buzluga attim:)
Izmir'de pidelerine bayildigim bir restoran vardi, hala var da, ben uzagim artik oralara. Neyse, iste o tadi evde yaptigim pidede yakaladim. Buradaki Turk restoranlarinda yenecek gibi degil, yani evde yapmaktan baska care yok. Ve ben tam da damak tadima uygun tarifi buldum. Ecenaz da bayildi, bir buyuk pideyi kocaman bir bardak ayranla birlikte yedi. Hakan'a sicakken yemek kismet olmadigi icin onumuzdeki haftasonu monusune alindi.
Alttaki resim de zeytinyagli pirasa. Ikinci, belki ucuncu yapisim, zaten son 5 yildir yiyorum pirasayi ama Ecenaz icin bolca sebze pisirmeye calisiyorum. Surekli favori sebzesi degistigi icin herseyi denemesini istiyorum. Taze fasulyeden sonra istahla yedigi ikinci sebze diyebilirim bunun icin. Resimde gordugunuz tabagin ucte birini yedi cunku.



Bu da, ilk kez denedigim bir ekmek. Adi "cottage loaf", "koy ekmegi" olarak cevirirsem ne kadar dogru olur bilmiyorum. Cevirdim bile:) Tadi ve kokusu pastanelerde satilan pogacalara cok benziyor.


Yazmayi istedigim bir suru konu ve yazilmasi gereken bir suru yasanmislarimiz var ama.....
Ama...
Sonrasi yok.
Belki de O gun Bu gun degil....

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder