Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Şubat 26, 2008

Green Tea Ice Cream


Bitki caylariyla tanismam pek eskiye dayanmiyor. Hatta ozellikle bu caylarin arkasindan kosanlari biraz abartili bulmuslugum da vardir. Biraz mide problemi yasayinca ve normal cay uykusuzluk yapmaya baslayinca fikrim degisti. Simdi yasemin cayina, kirmizi ve siyah organik caylara bayiliyorum. Yesil cayla aramiz hala limoni, tadi pek hosuma gitmiyor nedense. Oyle cok cesit varki, marketteki cay standinin onunde saatlerimi harcayabilirim(bulursam o saatleri).
Bitki caylarinin ozellikle de yesil cayin sagligimiz icin inanilmaz yararlari var. Belki de ben bu yuzden icemiyorum:)
Cinde 4000 yildir tedavi amacli kullanildigina gore uydurma da degil sanirim. Ulusal Kanser Enstitusu, yesil cay icen Cinlilerde bazi kanser turlerine yakalanma riskinin %60 dustugunu aciklamis. Romatizmaya, yuksek kolesterole, kardiovaskuler hastaliklara ve enfeksiyona cok iyi geldigi de kanitlanmis. Bunca faydasini bilip de cayini icemiyorum madem o zaman dondurmasini yiyelim bari dedim. Nefis. Heryerde satilmiyor maalesef biz de bulmusken 15 kiloluk en buyuk boyunu aldik. Buzlugumdaki bir cok seyden fedakarlik yapmam gerekti dondurmayi oraya sigdirmak icin. Ama deger. Seker orani da oldukca az. Marketteki diger dondurmalar gibi seker tadi baskin gelmiyor ya da "light" diye sattiklari ici kimyasal madde dolu ve tadi hicbirseye benzemeyen dondurmalar gibi de degil. Hersey tam kivaminda. Biz onbes kiloyu birbucuk ayda bitirdik. Yaz aylari geliyor malum rejim konusu gundemde, o yuzden biraz uzak duruyoruz. Simdilik...

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder