Lilypie Kids Birthday tickers

Salı, Mart 04, 2008

Aile


Babamizin iste oldugu bir aksam Ecenaz'la basbasa aksam yemegi yemek icin masaya oturduk. Ecenaz biraz etrafina bakti sonra bana donup:
--Mommy something is missing. (anne birseyler eksik)
Yogurt ya da tursu istiyor diye dusunurken Ecenaz bombayi patlatti:
--We have to wait for daddy...(babami beklememiz gerekir)
Baban cok gec gelecek ama bu aksam dedigimde ise
--It's okay I can wait. (Olsun ben bekleyebilirim) dedi kizim.

Onu yatirdiktan sonra babamizi aradim. Cok duygulandi, sesi degisti ve eminim gozunden bir damla yas geldi.
Tabii ki benim de...

Bu resim de annem icin. Annem bagdas kurarak oturmaya bayilir ve saatlerce oyle oturabilir. Ben cocuklugumdan beri denerim ama bir turlu becerememem, otursam bile boyle sirin durmaz. Annem hep soylenirdi "babana benzemissin, bunu bari alsaydin benden" diye.
Annecim ben beceremedim ama iste torunun ayni senin gibi oturuyor. Laf aramizda biraz da babasina benzemis:)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder