Lilypie Kids Birthday tickers

Cuma, Ekim 20, 2006

Kuculenler


Yaz bitti.


Beyaz pantolonlar, kolsuz t-shirtler, askililar, sortlar, tiril tiril elbiseler kaldirildi. Benim ve Hakus'un yazliklari sadece yer degistirdi. Ecenaz'in kiyafetleri ne olacak. Seneye saklasam da hicbirisini giyemeyecek. Hepsinde bir suru emegim var. Ben dikmedim ama onlari alabilmek icin bazen bir suru yol kadettim, alacak parayi kazanmak icin ben ve babasi bir suru ter doktuk, aliveris sirasinda;

"hadi kizim deneyelim"

"tamam denemeyelim ama uzerine tutmama izin ver"

"tamam onu da yapmayalim, bari arabanda usluca otur da ben etraftakilere bakayim"

" ok hicbirini yapma, evde deneriz, olmazsa geri getiririz" ler yasadim, simdi bir daha bulusmamak uzere ayrilmak zor geliyor.



Dun aksam oldu butun bunlar. Hasta ve yorgun halimle eve geldikten sonra yaprak sarmasi ve tatli yapmistim ya, hizimi alamayip kisliklari da kaldirdim. Yani kaldiramadim. Hepsini bir yere topladim ve ne yapacagimi bilmiyorum. Atilmaz, satilsa yok pahasina gidiyor icim sizliyor, evin bir kosesine koyayim diye dusundum, butun koseler dolu. Bebekliginden beri hicbir kiyafetini atmadim. 28 ay. Ilk yil ne kadar hizli buyudugunu soylememe gerek yok herhalde. Sadece penye pijamalarini ve Hakus'undan is yerinden gonderilen bazi hediyeleri yokettim. PJ'ler cope gitti, hediyeler ikinci el magazalarina satildi.



Beni yine huzunlendirip, uzecek bir aksam daha gecirecegim kizimla ve en iyilerini secip saklayacagim.

Ecenaz'da benim kadar zorladi yazliklar kalkarken. Ozellikle ayakkabilarda. Ben "annecim, kuculduler sana hem de cok eskidiler" dedikce O ayagina sokmaya calisti. Sonra ortak kararla hepsini atmaya karar verdik. Attiklarimin icinde yukaridaki resimde gordugunuz papi de var.



Ama kuculup de atilmayacak gibi olanlari Ebay'de satisa koydum. Simdilik bir taliplimiz cikti, bakalim. Satisa koydugum ayakkabinin birisine $30 vermistim, 4 tanesine $15 istiyorum. Baska carem de yoktu. Eger satis problemsiz biterse kiyafetler icin de aynisini yapacagim. Evdeki kiyafet yigini artacagina, kizimin banka hesabi kabarsin. Degil mi?

Bugun evde bazi degisiklikler daha yaptim. Salonumuzda Ecenaz'a ait hicbirsey yok artik. Evime bircogunuz geldigi icin hatirlar; camin onunde duran Ecenaz'in masasini, iste o masa Ecenaz'in odasina gitti. O masa yuzunden butun oyuncaklar salona obekleniyordu. Butun oyunlarimiz o masa etrafindaydi. Artik ailece Ecenaz'in odasina tasindik. Artik herkes her an evime baskin yapabilir. Salonum derli toplu olacak. Insallah...

Biraz sonra yazacaklarima Evren kizabilir...

Ecenaz'a ilk dogumgunu hediyesi olarak aldigi oyuncak bu aksam itibariyle cop kutusunun yaninda. Cok guzel birseydi. Bak gecmis zaman oldu bile;) Uzerinde irice piyano tuslari, bir cesit davul, birkac muzik aleti ve en tepesinde muzikle danseden bir maymun vardi. Cok oynadik bu oyuncakla ailece. Sonra Ecenaz o tepedeki maymunun kafasini kopardi. Zarar verdigi ilk ve tek oyuncak diye de bir parantez acayim. Hakus yapistirmayi cok denedi ama olmadi. Maymun gidince Ecenaz'in da iliskisi bitti oyuncakla. Buna ragmen 1 yil daha sakladim oyuncagi ama yer kitlidigindan gitmek zorunda kaldi. Kizma Evren abisi...

Bu aksamlik evim derli-toplu ve temiz. Yarin hepimiz evdeyiz ve hastayiz. Gerisini soylememe gerek yok sanirim.

Planlarimiz arasinda disari cikmak yok. Evimizde aile saadeti yasayacagiz. Ben de yufka acip borek yapacagim, yarisi peynirli yarisi kiymali. Malum Hakus peynir yemiyor. Bol oyun oynayip eglenecegiz yarin.

Haaa bir de annemi arayacagim. Video goruntulerini daha sonra gorecegim bulusmanin annemdeki ses etkisini duymak icin. Babamin aglayacagina eminim. Canlarim benim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder